Topul Celor Mai Populare Localuri Din Cluj potrivit GetOut.Social

Updated on noiembrie 18, 2018 GetOut.Social a publicat de curând cel de-al șaselea TOP al celor mai populare localuri de pe Instagram din România, în luna Octombrie 2018.

Studiul vizează 12 județe din România a câte 5 categorii de topuri de pe Instagram, acestea fiind selectate în funcție de reacțiile și impresiile utilizatorilor: Cele mai populare localuri, Cele mai urmărite localuri, Cele mai populare postări și Cele mai apreciate postări ale respectivelor localuri, plus Topul “OMG NO IG” (localuri care nu dețin cont).

Topul Celor Mai Populare Localuri Din Cluj potrivit GetOut.Social 1

(foto:Amagusto Cucina Italiana)

Infograficul “Cele mai populare locatii din Cluj” a fost realizat cu date colectate in luna octombrie 2018 cu ajutorul ProductLead.me – Solutia care te ajuta sa construiesti continut potrivit pentru publicul tau.

Big Belly Cluj, Kaja Tanya si Samsara FoodHouse ocupa primele 3 pozitii in clasamentul celor mai populare locatii de pe Instagram din Cluj din punct de vedere al engagement rate, iar pe ultimele locuri s-au clasat Teo’s Café, Marty si Amagusto Cucina Italiana.

Teo’s Cafe, Meron si Amagusto Cucina Italiana ocupa primele trei pozitii in clasamentul cu cele mai urmarite locatii de pe Instagram din Cluj, dupa numarul de followeri, in timp ce Big Belly Cluj, Euphoria Biergarten si Hugo Restaurants se claseaza pe ultimele pozitii.

Big Belly Cluj, Pizza Acrobatica si Makeba ocupa primele 3 locuri in topul cu cele mai populare postari pe Instagram din Cluj din punct de vedere al interactiunilor per postare, iar pe ultimele locuri se claseaza Olivo Caffe, Amagusto Cucina Italiana si Marty.

Samsara FoodHouse, Meron si Da Pino s-au clasat pe primele locuri in topul locatiilor cu cele mai apreciate postari pe Instagram din Cluj, iar la sfarsitul clasamentului se afla Euphoria Biergarten, Marty si Hugo Restaurants.

Topul Celor Mai Populare Localuri Din Cluj potrivit GetOut.Social 2

GetOut.Social este o platformă creată de ProductLead.me, un tool avansat pe zona de visual commerce și influencer marketing din România, care lucrează cu peste 400 brand-uri și 3.350 de influenceri.

“Pentru a putea folosi potențialul maxim al aplicației Instagram, ai nevoie și de diferite aplicații, diverse tool-uri, strategii complexe și studii care să te ajute să crești și să-ți fie valorificată muncă depusă online chiar și în mediul offline. GetOut.Social recunoaște și valorifică fiecare pas al business-urilor analizate conturând un reper important în acest domeniu atât pentru branduri, cât și pentru influenceri și oameni în general. Focus pe aceste două lucruri: rare and valuable.” a declarat Sorin Amzu, Head of Marketing în cadrul ProductLead.me
Pentru realizarea topurilor din județele Ploiești, Pitești, Brașov, Piatra-Neamț, Galați, Cluj, Constanța, București, Timișoara, Sibiu, Iași și Oradea au fost analizate peste 700 de baruri, restaurante și cafenele, datele obținute fiind extrem de relevante pentru crearea topurilor. Acestea sunt ordonate descrescător, pe locul 1 se află locația cu cel mai mare procent, iar pe ultimul loc locația cu cel mai mic procent.

Mulți utilizatori din Instagram postează conținut cu anumite hashtag-uri, majoritatea restaurantelor, cafenelelor și alte branduri din domeniu au UGC (conținut generat de clienți), însă puține dintre acestea se folosesc de acel conținut pentru a crea experiențe interactive sau pentru a crește brand awareness-ul.

User Generated Content creează mai multă încredere în brand, spre deosebire de reclamele clasice. De aceea, este foarte importantă prezența pe Instagram a business-urilor și mai ales postarea unui conținut real, generat de clienți.

“Suntem tare mândri de impactul pe care l-a avut GetOut.Social în mediul online și nu numai. Zeci de share-uri și feedback-uri pozitive au venit din partea jurnaliștilor, influencerilor și tuturor celor interesați în a descoperi cele mai populare locații din propriul oraș. Pe lânga acest beneficiu major, totodată am tras un semn de alarmă pentru localurile care nu postau pe Instagram, iar pentru cele care postau le-am oferit o nouă oportunitate pentru generare UGC cu ajutorul tool-ului ProductLead.me. Am evoluat, am strâns noi date și iată ne aflăm deja la publicarea celui de-al 6-lea TOP. De abia, așteptăm impresiile voastre.”, a spus Alexander Stoica-Marcu, Business development manager în cadrul ProductLead.me.

Advertisements
error: Content is protected !!