Cluj. Patachi G.: „Am acumulate sute de zboruri, cu zeci de companii aeriene. Unul singur cu wizz air, Cluj-Dubai. Poșeta soției( o chestie cât să încapă portofelul, pașaportul și telefonul) a fost perceput ca bagaj suplimentar și am plătit 30 €. În Dubai am observat că, chitanța era emisă pe …”

Updated on noiembrie 12, 2018 Zeci de clujeni sunt blocați pe aeroportul din Luton, de sâmbătă. Wizz Air le-a oferi un voucher de 20 de lire.

Patachi G.: „Am acumulate sute de zboruri, cu zeci de companii aeriene. Unul singur cu wizz air, Cluj-Dubai(pe considerentul că era fără escală). Poșeta soției( o chestie cât să încapă portofelul, pașaportul și telefonul) a fost perceput ca bagaj suplimentar și am plătit 30 €.
Cluj. Patachi G.: „Am acumulate sute de zboruri, cu zeci de companii aeriene. Unul singur cu wizz air, Cluj-Dubai. Poșeta soției( o chestie cât să încapă portofelul, pașaportul și telefonul) a fost perceput ca bagaj suplimentar și am plătit 30 €. În Dubai am observat că, chitanța era emisă pe ...” 1

În Dubai am observat că, chitanța era emisă pe 20 € deși plătisem 30. Am făcut sesizare la companie, au recunoscut ,,greșeala” și au promis că ne vor returna 10 €. Sufletu’ sunt doi ani de-atunci.

Cum dracu’ să dai voucher de 20 £, când o apă este 5 £? Cum dracu’ să rezervi tu hotel că decontează ei ulterior, când eu după doi ani și trei luni nu am primit în contul din care am făcut rezervarea și pe care mi l-au cerut, cei 10€ percepuți ilegal?”

Szálasi M.: „Geamantanul luat cu tine in avion (wizz air) mai nou trebuie sa aiba dimensiunea de 40x30x20 cm. Daca e mai mare te costa 8 euro. Am zis eu mai demult, ca in ochi mei e ultima companie de zbor….”

Un telespectator DIGI24 aa povestit experiența sa: „Zborul w63306 care trebuia să plece din Luton în direcția Cluj Napoca a fost anulat. Ca pasager, nu am primit nici o informație, decât la ora 16 când am fost scoși de la poarta de îmbarcare înapoi spre check-in (ba se spunea că o pasăre a intrat în motor, ba că e ceață la Cluj). Au urmat ore de coadă, timp în care nu s-au oferit băuturi sau mâncare.

Am fost informați rând pe rând că zborul va pleca cel devreme mâine dimineață, însă nu am primit alte bilete ci doar ni s-a spus să revenim în jurul orei 4 dimineața. Ni s-a oferit fie un voucher de 20 lire sau hotel, însă agentul, la ora 9 seara, nu știa dacă și când se va oferi hotel.

El ne spune că mai bine ar fi să luăm voucher-ul că și așa expiră la finele zilei. Ni s-a spus direct că mai bine ar fi să rezervăm noi hotel (ziceau că îl decontează Wizz ulterior) și că de transfer nu poate fi vorba, că ei nu pot acoperi asta.

Confuzia și lipsa de informații a dus la așteptări lungi în aeroport, multă frustrare, majoritatea ajungând să doarmă pe jos. Nici la ora asta (2 dimineața) nu știm nimic despre viitorul zbor. Niciun reprezentant Wizz nu a fost prezent, doar personalul aeroportului”.

error: Content is protected !!