Compania clujeană Farmec, intră pe piața parfumurilor. Lansează două produse noi sub semnătura Claudine de Vogel, parfumier recunoscut internațional pentru creații rafinate și echilibrate.

Updated on octombrie 28, 2025 Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, își extinde portofoliul pe unul dintre cele mai competitive segmente de piață, cea a parfumurilor. Farmec a lansat o nouă linie premium de produse și intră pe piața parfumurilor, a anunțat compania într-un comunicat de presă. Epithet se lansează prin cele două parfumuri Oud și Musk create sub semnătura Claudine de Vogel, parfumier recunoscut internațional pentru creații rafinate și echilibrate. Brandul Epithet oferă două arome distincte: Oud, dedicat femeilor, și Musk, destinat bărbaților .

Compania clujeană Farmec, intră pe piața parfumurilor. Lansează două produse noi sub semnătura Claudine de Vogel, parfumier recunoscut internațional pentru creații rafinate și echilibrate. 1

„Intrarea pe piața parfumurilor prin lansarea Epithet reprezintă un pas strategic important pentru compania Farmec și o extindere firească a expertizei noastre în domeniul cosmeticelor. Această lansare marchează începutul unui nou capitol în povestea Farmec – unul în care vom continua să inovăm și să ducem mai departe tradiția excelenței românești”, a spus Mircea Turdean, CEO-ul Farmec.

Produsele sunt disponibile în varianta de 50 ml, iar prețul este de 390 de lei.

Farmec S.A. este una dintre cele mai mari și cu tradiție companii din România. Portofoliul companiei este comercializat în peste 30 țări. Rețeaua de magazine de brand deținute de Farmec cuprinde 31 de magazine Farmec și Gerovital, localizate în București, Cluj-Napoca, Timișoara, Oradea, Târgu Mureș, Sighișoara, Iași, Brașov, Sibiu, Ploiești, Constanța și Galați.

Advertisements
error: Content is protected !!