Primark, retailerul international de moda, a deschis astazi primul magazin din regiunea de nord-vest a tarii, in centrul comercial VIVO! Cluj-Napoca, in urma unei investitii de 11 milioane euro.
Avand o suprafata de vanzare de 3.700 mp, desfasurata pe doua niveluri, noul magazin ofera clientilor din Transilvania experienta de cumparaturi pentru care Primark este recunoscut in intreaga lume. Odata cu aceasta deschidere, au fost create peste 130 de locuri de munca noi, la nivel local.
Acesta este cel de-al patrulea magazin Primark din Romania, alaturandu-se locatiilor deja existente din Bucuresti, AFI Cotroceni si ParkLake, si Timisoara, Iulius Town. Ca parte a strategiei de extindere, Primark a anuntat alte doua noi magazine ce urmeaza a fi deschise in 2026 la Electroputere Mall, Craiova si Palas, Iasi.
Deschis in plin sezon „back-to-school”, Primark VIVO! Cluj-Napoca ofera ofera clientilor cele mai recente tendinte in materie de moda, precum si produse esentiale de zi cu zi in materie de imbracaminte pentru femei, barbati, copii, frumusete si articole pentru casa – toate la preturi accesibile. Primark ramane dedicat sa puna la dispozitia clientilor produse mai sustenabile la preturi accesibile. In prezent, 66% dintre articolele de imbracaminte Primark sunt realizate din materiale reciclate sau provenite din surse mai sustenabile, iar pana in 2030 procentul va fi de 100%.
Bogdan Pivariu, primarul comunei Floresti, a declarat: “Salutam deschiderea primului magazin Primark in judetul Cluj, un reper care consolideaza pozitia regiunii noastre ca un centru dinamic de retail si afaceri. Aceasta investitie aduce noi locuri de munca, mai multe optiuni de cumparaturi pentru comunitatea noastra si demonstreaza atractivitatea tot mai mare a Clujului pentru brandurile internationale.”
Maciej Podwojski, director de vanzari pentru Europa Centrala si de Est in cadrul Primark, a declarat: “Suntem incantati sa deschidem noul nostru magazin si sa le uram bun venit clientilor din Cluj-Napoca in noul nostru magazin Primark VIVO!. Stim ca multi dintre ei au calatorit pana la Bucuresti sau chiar in strainatate pentru a face cumparaturi la noi, iar acum ne bucuram sa aducem Primark mai aproape de comunitatea lor. Le multumesc colegilor mei care au depus eforturi remarcabile pentru aceasta deschidere, pentru a oferi clientilor nostri cea mai buna experienta de cumparaturi.”
Fulga Dinu, Country Manager CPI Romania, a adaugat: “Deschiderea Primark la VIVO! Cluj-Napoca este un moment mult asteptat de clientii nostri si reprezinta un plus semnificativ pentru mixul nostru de chiriasi. Aceasta lansare confirma strategia noastra de a reimprospata si diversifica constant oferta noastra de retail, astfel incat comunitatea locala sa gaseasca tot ceea ce are nevoie, zi de zi, sub un singur acoperis. Continuam sa transformam VIVO! Cluj-Napoca in acord cu asteptarile in continua schimbare ale clientilor si sa consolidam pozitia sa ca destinatie preferata de shopping din regiune.”
Odata cu aceasta deschidere, Primark VIVO! Cluj-Napoca devine cel de-al 471-lea magazin al retailerului, la nivel global. Pana la sfarsitul anului 2026, compania isi propune sa detina peste 20 de magazine in sase piete diferite din Europa Centrala si de Est.
Pentru mai multe informatii sau pentru a descoperi cele mai noi colectii Primark si disponibilitatea produselor in magazine, vizitati https://www.primark.com/ro-ro.
Despre Primark
Primark este un retailer international de moda, cu peste 80.000 de angajati in 17 tari din Europa si SUA. Fondat in Irlanda, in 1969, sub brandul Penneys, Primark isi propune sa ofere optiuni accesibile pentru toata lumea, de la articole esentiale de zi cu zi, de calitate, pana la piese vestimentare pentru femei, barbati si copii, precum si produse de frumusete, articole pentru casa si accesorii. Cu accent pe crearea unor experiente de cumparaturi deosebite, Primark detine peste 460 de magazine la nivel global si continua sa se extinda.
Primark isi propune sa faca moda mai sustenabila si accesibila pentru toti, prin intermediul strategiei Primark Cares – un program multianual care se concentreaza pe prelungirea duratei de viata a hainelor, protejarea planetei si sprijinirea comunitatilor implicate in procesul de productie. In acest sens, Primark a anuntat noua angajamente pe care isi propune sa le atinga pana in 2030. Printre acestea se numara realizarea tuturor articolelor de imbracaminte din materiale reciclate sau provenite din surse mai sustenabile pana in 2030, reducerea la jumatate a emisiilor de carbon pe lantul valoric si sustinerea unui salariu decent pentru muncitorii din lantul sau de aprovizionare. Mai multe informatii pot fi gasite aici: www.primark.com/en-gb/primark-cares.