Concurență pentru DM. Proprietarul Penny intră pe piața de la noi cu un nou lanț de drogherii

Updated on mai 23, 2025 Concurență pentru DM. Proprietarul Penny intră pe piața de la noi cu un nou lanț de drogherii 1

Un nou lanț de drogherii se extinde în România, la concurență cu DM, compania susținând că România are condiții economice excelente și o infrastructură bună care creează condițiile ideale pentru investiții și poziționează țara ca o locație promițătoare pentru succes durabil.

BIPA se va extinde în România anul viitor. Acest pas strategic subliniază succesul și creșterea companiei pe piețele sale existente din Austria și Croația și marchează o etapă semnificativă în strategia de extindere internațională a întregului grup REWE.

„Suntem mândri să ne extindem și mai mult prezența pe piață. Acest pas este dovada dezvoltării noastre de succes în Austria și Croația și a angajamentului nostru de a oferi produse și servicii la cel mai bun raport calitate-preț și în România, în viitor”, a declarat Markus Geyer, Managing Director BIPA.

România are condiții economice excelente, care nu numai că promovează o creștere dinamică, dar oferă și o infrastructură bună care creează condițiile ideale pentru investiții și poziționează țara ca o locație promițătoare pentru succes durabil.

Întrebați dacă vor să deschidă un singur magazin în România sau mai multe, reprezentanții BIPA au declarat pentru „Adevărul” că iau în calcul deschiderea mai multor unități.

„În prezent, lucrăm cu viteză maximă pentru a deschide primul magazin în 2026. Ambiția este de a deschide și alte locații în cursul anului 2026. Vă vom contacta cu plăcere când vom avea mai multe informații”, au afirmat reprezentanții BIPA pentru „Adevărul”.

Ce produse vinde
BIPA este o drogherie modernă, cu prețuri atractive pentru tot ceea ce ține de îngrijire, frumusețe și well-being, și oferă produse de frumusețe, îngrijire a părului, parfumerie, produse pentru bebeluși, îngrijire dentară și sănătate. BIPA acordă o mare importanță mărcilor sale private. Fie că este vorba de frumusețe, sănătate, cosmetice naturale sau îngrijirea bebelușilor – mărcile BIPA oferă calitatea și prețul potrivit. Fondată în urmă cu 45 de ani, BIPA este astăzi nu numai cea mai cunoscută companie din sectorul farmaciilor austriece, ci și favorita incontestabilă a aproximativ 3,3 milioane de clienți fideli. Conceptele de succes din Austria și Croația vor fi aplicate și în România, compania fiind atentă și la obiceiurile și nevoile locale ale clienților săi.

Pentru BIPA, extinderea nu înseamnă doar o creștere a dimensiunii, ci și o prezență suplimentară pe piața din Europa Centrală și de Sud-Est pentru întregul Grup REWE. Marcel Haraszti, membru al consiliului de administrație al REWE International AG, subliniază: „Dezvoltarea pieței românești este un pas important în strategia noastră de creștere internațională. După intrarea pe piața croată în 2007, România va urma în 2026. Așteptăm cu nerăbdare să beneficiem de oportunitățile de afaceri din România, continuând dezvoltarea noastră pozitivă și suntem convinși că vom avea succes și din punct de vedere economic în România.”

Advertisements
error: Content is protected !!