Lanțul olandez de magazine cu discount Action, care vinde produse la preț redus, atât alimentare, cât și nealimentare, confirmă că va intra pe piața din România, precizând acum că va deschide primul magazin cel târziu în toamna acestui an. Pe lângă Cluj-Napoca, retailerul va deschide magazine în Turda și Câmpia Turzii.
Retailerului Action, un discounter cu produse preponderent nealimentare din Olanda şi cu preţuri mici, avea aproape 3.000 de magazine în 12 țări europene la finalul anului 2024, circa 80.000 de salariaţi și o cifră de afaceri totală anuală de peste 13 miliarde de euro în 2024, conform informaţiilor companiei consultate de Economica.net.
Action Retail continuă angajările în Bucureşti şi Cluj-Napoca, unde caută lucrători comerciali pe salarii începând cu 3.300 de lei net lunar, conform anunţului de recrutare obţinut de Economica.net.
Sunt căutați angajați pentru deschideri de magazine în orașe precum București, Pitești, Cluj-Napoca, Turda, Oradea, Arad, Câmpia Turzii, Târgoviște, Afumați. „Lumea se confruntă cu un început instabil și incert al anului 2025. În aceste condiții de piață, observăm că consumatorii continuă să revină la noi pentru achizițiile lor zilnice și casnice”, spune acum CEO-ul Hajir Hajji.
„Formula noastră unică de produse de înaltă calitate la cel mai mic preț, combinată cu progresul nostru în sustenabilitate, sunt principalii factori ai creșterii noastre rapide și funcționează peste tot.” Vânzările nete ale Action au crescut cu 17%, ajungând la 3,5 miliarde de euro în primul trimestru al acestui an, în timp ce vânzările comparabile au crescut cu 6,2%, scrie profit.ro.
Retailerul a deschis 49 de magazine noi, ajungând la un total de 2.967 de magazine în 12 țări. În fiecare săptămână, aceste magazine primesc în medie 19,7 milioane de clienți, o creștere de 2,9 milioane față de aceeași perioadă a anului trecut. Retailerul declară că este pe cale să deschidă, în medie, cel puțin un magazin nou pe zi. În total, aproximativ 370 de magazine vor fi adăugate în acest an. Compania își propune să atingă pragul de 3.000 de magazine în al doilea trimestru.
Principalii concurenţi ai retailerului Action în România sunt Pepco şi Kik.