Bătălie mare pentru cea mai scumpă autostradă din istoria României, de pe Autostrada Transilvaniei. Lucrări extrem de complexe și dificile

Updated on octombrie 22, 2024 Bătălie mare pentru cea mai scumpă autostradă din istoria României, de pe Autostrada Transilvaniei. Lucrări extrem de complexe și dificile 1

Licitația pentru cel mai scump tronson de autostradă din istoria României, secțiunea 3B: Mihăiești – Suplacu de Barcău parte din Autostrada Transilvaniei, este una extrem de dură. Conform celor de la Asociația Pro Infrastructură, pentru tronsonul în valoare de 7 miliarde de euro, au mai rămas MAKYOL și UMB-ul lui Dorinel Umbrărescu, transmite stiripesurse.ro.

Proiectarea și execuția Autostrăzii Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, Secțiunea 3B: Mihăiești – Suplacu de Barcău, Subsecțiunea 3B3: Poarta Salajului – Zalau, inclusiv Tunel rutier la profil de autostradă în zona Meseș și Subsecțiunea 3B4: Zalău – Nușfalău, clasamentul:

1. MAKYOL
2. UMB

Lucrări extrem de complexe pe Autostrada Transilvaniei
Tronsonul Poarta Sălajului – Zalău – Nușfalău, care include și Tunelul Meseș, cea mai grea secțiune a Autostrăzii Transilvania are o lungime de aproximativ 41 km.

Pe cel mai dificil tronson al Autostrăzii Transilvania vor fi construite 65 de lucrări de artă, viaducte, poduri şi pasaje cu o lungime totală de 13 kilometri, iar tunelul de la Meseş cu două galerii va avea o lungime de 2,9 kilometri.

–Tronsonul de autostradă va avea o lungime de 41 de kilometri, cu numeroase lucrări de artă:
– viaducte, poduri și pasaje pe și peste autostrada – în numar de 65 de bucăți, în lungime totală de aproximativ 13 km;
– Tunelul Meseș cu două galerii – în lungime de 2.89 km și cu 2 benzi de circulatie pe sens.

Advertisements
error: Content is protected !!