Cum au reușit doi angajaţi de la aeroport să fure 260.000 de euro de la Wizz Air în câteva luni

Updated on martie 1, 2024 Cum au reușit doi angajaţi de la aeroport să fure 260.000 de euro de la Wizz Air în câteva luni 1

Doi angajați de la Aeroportul Otopeni au furat un sfert de milion de euro din avioanele companiei aeriene Wizz Air. Cei doi bărbați erau şoferii firmei care se ocupa de aprovizionarea cărucioarelor cu băuturi şi parfumuri din aeronave. Câteva luni bune au luat sume importante din încasările zilei, dar şi produse.

Bărbaţii de 45 şi 29 de ani au fost prinşi în flagrant, la sediul firmei la care lucrau, în timp ce descărcau marfa. Banii furaţi erau ascunşi în maşină, în spatele cotierelor. Cei doi îşi rotunjeau considerabil veniturile de luni bune, informează observatornews.ro.

Angajaţii companiei aeriene lăsau în avion pe timpul nopţii, în cărucioare, pungi sigilate cu banii obţinuţi din vânzarea de mâncare, băuturi sau parfumuri. Tot acolo rămâneau şi produsele scoase la vânzare a doua zi. Cei doi suspecţi trebuiau să refacă stocurile aşa că aveau acces în aeronave. Luau o parte din bani şi din bunuri iar apoi puneau un sigiliu nou. Astfel, cei doi bărbaţi au reuşit să fure peste 260.000 de euro.

Cum a fost descoperită schema celor doi
Primul care a intrat la bănuileli a fost administratorul firmei la care lucrau, când şi-a dat seama că lipsesc sume importante de bani. El a fost şi cel care a anunţat poliţia. Apoi, agenţii au urmărit câteva zile drumul celor doi spre şi dinspre aeroport până când i-au prins. La ei acasă, poliţiştii au găsit o parte din bunurile furate.

Anne Ciolcă, Poliția Ilfov: În cadrul percheziţiilor, poliţiştii au descoperit mai multe bunuri şi aici vorbim despre produse alimentare şi cosmetice, despre ceasuri, parfumuri, băuturi alcoolice.

Cei doi indivizi erau şoferi pe camionul care transporta banii şi bunurile. Responsabilă pentru aprovizionarea cărucioarelor din avioane era o companie din Ungaria. Aceasta a subcontractat afacerea către o societate românească. Cei doi bărbaţi sunt acum sub control judiciar pentru 60 de zile.

La ce număr suni dacă ai o nemulțumire față de Wizz Air? Te costă 2 euro/ minutul
Mulți clienți români ai Wizz Air spun că au întâmpinat probleme atunci când au fost nevoiți să contacteze compania pentru zborurile amânate și nu numai. Cei de la Wizz Air le pun la dispoziție clienților un chat în limba engleză. Însă unele persoane ar putea întâmpina dificultăți. Mai este și un număr de telefon cu taxă. Un singur minut costă 2 euro, astfel că cei mai mulți renunță să mai sune.

Însă compania are numere cu taxare normală, dar acestea sunt bine ascunse în site, iar apelarea în limba română se face după un anumit program. Iar în acest caz trebuie să știi exact ce ceri, altfel vei fi pus să suni la alt număr, scrie newsweek.ro.

”În caz că nu știați, Wizz Air are și numere de asistență cu tarife normale. De exemplu, pentru cazul în care vi se anulează zborul și “to add insult to injury” trebuie să sunați la un număr cu suprataxă de 2 euro pe minut ca să vă rezolvați problema pe care au creat-o tot ei.

Sunt aproape imposibil de găsit aceste numere dacă nu știți exact ce căutați, dar ei le numesc “Asistență Specială” și sunt disponibile și pe pagina lor web, foarte bine îngropate (link în comentarii).

Pentru România e: 031.229.4796 cu program L-V: 09-18 limba română, dar pentru limba engleză e non-stop, L-D”, a scris Dragoș Vana, fondatorul Graphs.ro pe Facebook.

Advertisements
error: Content is protected !!