Un client Lidl a fost amendat pentru că a cumpărat prea puțin. Cu ce a greșit pensionarul

Updated on februarie 1, 2024 Un pensionar a fost amendat cu 35 de euro pentru că făcut prea puține cumpărături, deși a staționat 39 de minute în parcare. În mod normal, în Germania, parcarea este gratuită timp de 90 de minute, însă în acest caz regula nu s-a aplicat. Reprezentanții Lidl au dat vina pe firma de pază colaboratoare, Parkpoint.

Parcarea gratuită se aplica dacă pensionarul ar fi cumpărat produse în valoare de 50 sau 100 de euro. Astfel că cei cheltuie mai puțin, trebuie să achite pentru timpul de staționare. Potrivit reprezentanților Lidl, firma Parkpoint are costuri mari. Astfel, sunt nevoiți să taxeze clienții care cumpără prea puțin, informează cancan.ro.

Un client Lidl a fost amendat pentru că a cumpărat prea puțin. Cu ce a greșit pensionarul 1

Aceasta nu este singura întâmplare de acest fel petrecută într-o parcare Lidl. Karen Grant, o femeie în vârstă de 50 de ani, a mers să facă mai multe cumpărături de la un supermarket din orașul Birmingham, Regatul Unit. Ea a fost amendată cu 0 de lire pentru că a depășit cu doar 10 minute timpul de staționare alocat.

„Amenzi ridicole de parcare la Lidl. Pentru toți rezidenții din Bromborough care fac cumpărături la noul Lidl, să fie conștienți de ele. Acum câteva săptămâni mi-am făcut cumpărăturile săptămânale la noul Lidl din Bromborough, am cheltuit 194,05 lire sterline și am petrecut 1 oră și 41 de minute făcând asta.

Limita de parcare se pare că este de 1 oră 30 și am primit un anunț de taxă de parcare de 90 GBP… Nu mă voi întoarce!”, a spus Karen Grant, potrivit Birminghammail.co.uk.

Atunci când Karen Grant a făcut publică întâmplarea petrecută la supermarket, un purtător de cuvânt Lidl a explicat modul de funcționare al parcărilor, dar și ce pot face clienții atunci când se simt neîndreptățiți.

„Sistemele noastre de gestionare a parcărilor sunt în vigoare pentru a asigura disponibilitatea locurilor de parcare pentru clienții noștri și, prin urmare, este dezamăgitor când aflăm că un client autentic a primit o amendă.

În situația extrem de nefericită în care un client crede că a primit în mod greșit o taxă de parcare, l-am încuraja să ia legătura direct cu ParkingEye prin procesul de contestație și să explice situația în care se află. Acuzațiile pot fi investigate și, dacă este necesar, anulate, cât mai repede posibil”, a spus reprezentantul Lidl.

Advertisements
error: Content is protected !!