Aplicațiile Băncii Transilvania vor fi indisponibile în acest final de an

Updated on decembrie 19, 2023 În perioada 30 decembrie, ora 16:00 – 2 ianuarie, ora 12:00, aplicațiile Băncii Transilvania vor fi indisponibile. Nu vor funcționa transferurile între conturile proprii/alte conturi, schimbul valutar și constituirea/desființarea de depozite, în nicio aplicație: BT Pay, BT24, NeoBT și BT Go, dar se vor putea face plăți la comercianți și retrageri numerar cu cardurile fizice, iar cu BT Pay se vor putea face în continuare plăţi la comercianţi, a transmis Banca Transilvania. Banca își upgradează sistemele informatice pentru perfecționarea serviciilor.

Banca Transilvania este cea mai mare bancă din România şi din sud-estul Europei. Ca bancă universală, acoperă toate segmentele de clienţi şi linii de business în sectorul financiar. Are 20% cotă de piaţă, aproape 4 milioane de clienţi, peste 10.000 de angajaţi, soluţii de online banking şi 500 de sedii în 180 de localităţi.

Aplicațiile Băncii Transilvania vor fi indisponibile în acest final de an 1

Recomandările Băncii Transilvania

BT le recomandă clienţilor să se asigure că au bani pe card pentru cumpărăturile din perioada 30 decembrie – 2 ianuarie. Transferul de bani (inclusiv între conturile/cardurile proprii), desființarea depozitelor ori schimburile valutare nu vor putea fi realizate prin niciun canal în perioada menționată.

Cardurile și aplicația BT Pay vor funcționa pentru:

  • Plăți în magazine și online (cardurile fizice și BT Pay)
  • Retrageri de numerar de la bancomat (cardurile fizice)

Recomandarea BT pentru clienți este să își alimenteze din timp cardurile care vor fi folosite la cumpărături deoarece în perioada respectivă, transferul de bani (inclusiv între conturile/cardurile proprii), desființarea depozitelor ori schimburile valutare nu vor putea fi realizate prin niciun canal.

Utilizatorii BT Pay pot folosi aplicația pentru:

  • Plata cumpărăturilor (la comercianți și online)
  • Verificarea tranzacțiilor
  • Setări ale cardurilor (limite tranzacții, blocare/deblocare card etc.)

Servicii care nu pot fi accesate

În aplicații:

  • BT Pay: Transferul de bani (inclusiv între conturile/cardurile proprii), desființarea depozitelor ori schimburile valutare nu vor putea fi realizate prin niciun canal în intervalul 30 decembrie, ora 16.00 – 2 ianuarie, ora 12.00.
  • BT24, NeoBT și BT Go: Nu poate fi făcută nicio operațiune în intervalul 30 decembrie, ora 16.00 – 2 ianuarie, ora 12.00.

La bancomate:

  • La bancomate, BT Express Plus și BT Express nu pot fi făcute următoarele operațiuni: depuneri de numerar, transferuri Western Union etc., în intervalul 30 decembrie, ora 16.00 – 2 ianuarie, ora 12.00.
  • Dar: retragerile de numerar cu cardul pot fi făcute oricând

În unitățile băncii:

Vineri, 29 decembrie 

Este necesar să se realizeze:

  • Până la ora 13.00: plățile în lei de mică valoare către alte bănci;
  • Până la ora 15.00: plățile de mare valoare/urgente (în lei) sau plățile valutare către alte bănci;
  • Anumite agenții vor avea program prelungit, până la ora 19.00, pentru depunerea de numerar la aparate. Vezi aici programul BT.

Sâmbătă, 30 decembrie, duminică, 31 decembrie și marți, 2 ianuarie

  • Unitățile din mall-uri sunt deschise pentru a oferi clienților consultanță și pentru a prelua offline unele solicitări, programul fiind următorul:
  • 12.00 – 18.00 (în 30 decembrie și 2 ianuarie)
  • 12.00 – 16.00 (în 31 decembrie)

Recomandări

  • Alimentarea din timp a cardurilor care vor fi folosite la cumpărături deoarece în perioada menționată transferul de bani (inclusiv între conturile proprii), desființarea depozitelor și schimburile valutare nu vor fi posibile în perioada respectivă
  • Realizarea, până în:29 decembrie, ora 13.00, a plăților în lei de mică valoare către alte bănci;29 decembrie, ora 15.00, a plăților de mare valoare/urgente, în lei sau a plăților valutare către alte bănci;

    29 decembrie, la 18.30, a plății facturilor la utilități, prin orice canal (online banking, aparate etc.);

    30 decembrie, ora 16.00, a plăților instant în lei sau euro, transferuri între conturi proprii, plăți către alți clienți ai băncii, constituire/desființare depozite, schimburi valutare, prin orice canal.

Advertisements
error: Content is protected !!