Updated on septembrie 2, 2022 O tânără din Cluj și-a împărtășit una dintre cele mai neplăcute experiențe de-ale sale trăite într-un hotel din Sunny Beach, Bulgaria. Tânăra a stat cinci nopți cazată în condiții de nedescris.
Ioana a scris pe grupul de Facebook ”Travel in Bulgaria – Călător în Bulgaria”, cât de multă mizerie și lipsă de bun simț a găsit acolo.
”Am rezervat 2 camere(pentru 4 persoane), înainte cu aproximativ 3 săptămâni de plecare, moment în care hotelul avea recenzii bunicele, nota 7.4 pe Booking și am concluzionat că pentru suma plătită merită, însă, cel puțin cu câteva zile să ajungem noi și pana am plecat, recenziile au scăzut cu un punct.
Ne-am cazat în jur de ora 13:30-14:00, după ce am plătit parcarea(75lv/5 nopți), dar la intrarea în cameră nu aveai cum să nu simți mirosul de aer închis și mucegai(probabil din cauza mochetei vechi și destul de murdare), pentru care am stat non stop cu ușa de la balcon larg deschisă, la fel, un miros foarte neplăcut în baie care se accentua mai ales dimineața.
Patul era format din saltele suprapuse(una mai veche sub una mai noua), avea prins pe perete o scândură (care să dea probabil impresia de pat), sub care am aflat ca sunt prize pe care nu aveai cum sa le folosești.
Frigiderul din cameră era murdar, motiv pentru care nici nu l-am folosit, și din alte recenzii am înțeles că priza la care era conectat, nu funcționa când plecai din cameră și scoteai cartela. În baie, cel mai mare inconvenient a fost mirosul, iar para de duș era crăpată, deci apa ieșea prin toate părțile. Cameristele veneau de fiecare data când puneam semnul pe ușa să ni se facă curat, însă toată curățenia pe care o făceau, era să schimbe gunoiul. După 3 zile nu au schimbat nici măcar un prosop, deși le-am pus pe jos, când ne-am întors erau tot acolo, așa că am fost nevoita sa mă duc la recepție să cer prosoape, la fel am pățit și cu hârtia igienică.
Apa din piscină era rece și nu prea curată, motiv pentru care 3 persoane din 4 au avut erupții pe piele.
Însă, după toate astea, pentru noi cea mai mare problemă, a fost restaurantul și mai ales comportamentul personalului. Mâncarea era adusă pe rând, dacă voiai sa prinzi ceva ok, trebuia să stai mult și bine pentru că felurile de mâncare se aduceau pe rând, nu toate odată, așa că primul venit, primul servit, sau nu-ți place ce este acum, stai și așteaptă că poate prinzi ceva bun😅. Mâncarea oricum foarte proastă, oaie în exces, tot ce era prăjit era rău, și multe altele cu mirosuri ciudate și neplăcute. Au fost zile în care nu am mâncat nimic la hotel.
Lucrul care ne-a pus capac în penultima seara, a fost comportamentul unui domn din staff, care era în stare de ebrietate și consuma alcool pe terasă împreună cu un client, și care în momentul în care am vrut să intrăm în restaurant, pentru un pahar cu apă, a început să urle la noi într-un mod foarte agresiv, în bulgară, evident, pentru că aproape nimeni nu vorbește engleză, am mers si am întrebat la recepție, și doamna de acolo a venit cu noi să discutam cu el, moment în care clientul cu care „paznicul” își petrecea seara, ne-a spus în engleză că restaurantul este închis și nu se poate intra și dacă ne este sete să mergem la magazin (care era și el închis) sau să bem de la robinet. La fel și băiatul care face pizza, destul de fără chef, de multe ori se uita urât la tine dacă mergeai de 2 ori după pizza, și uneori mai bolborosea cate ceva în bulgară.
În concluzie, din partea noastră, hotelul nu merita nici măcar o stea, servicii și condiții proaste, personal plictisit și fără bun simt. Nu ne-am mai întoarcem niciodată”, a scris Ioana, pe grupul de Facebook ”Travel in Bulgaria – Călător în Bulgaria”, citată de cancan.ro.
Experiența unui român în Bulgaria, la ultra all inclusive. „Asta e metoda de acoperire a gustului de vechi, rânced”
Bărbatul a descris pe grupul de Facebook Travel in Bulgaria – Călător în Bulgaria o experiență nefastă, la un hotel de lux, unde, spune el, mâncarea era veche și avea un gust foarte rău. De fapt, problemele au început încă din momentul în care a pus piciorul în parcarea hotelului.
„M-am întors săptămâna trecută din vacanță: Sunny Beach, Hotel Planeta! Punctual, în ordine cronologică: Parcarea: a apărut un domn chel de la pază cu singură replică în engleză “parking full”. Nici 10 euro nu l-au impresionat, insistând să merg la parcarea de vis-a-vis la o dărăpănătură de construcție, fără camere și fără bariere (ele erau, dar tot timpul stăteau ridicate).
Am mers la recepție, surpriză: duduia de acolo e mână în mână cu ei. Bun. Sun la Booking, iar în 5 minute apare alt domn de la pază care îmi spune că parcarea are un loc liber (??) Camera- senzațională! 42 mp, curată, balcon generos, doamna de la curățenie a venit zilnic. Plajă superbă, intrare lină în apă (nu este meritul celor de la hotel, bineînțeles)”, povestește turistul, citat de adevarul.ro.
Cireașa de pe tort a fost mâncarea – necomestibilă, așa cum spune bărbatul. Din această cauză, el a fost nevoit să meargă la alte restaurante și nu s-a putut bucura de serviciile pe care le plătise.
„Mâncarea. CANTINĂ!!! La Ultra All Inclusive băuturile trebuie să fie îmbuteliate. Ei le aveau la dozator. Calitatea lor? Dacă va spun că am luat o gură de Cola și atât, în 7 zile? Carnea veche, și gătită cu sosuri și multe condimente. La experiența pe care o am lucrând în domeniu, vă spun că asta e metodă de acoperire a gustului de vechi, rânced. Așa că m-am mulțumit cu grătar (a fost de 2 ori în 7 zile). Pizza era o glumă de aluat cu salam prăjit anterior tocmai pentru a ascunde defecte. Paște cu ketchup de la tub (alea se vroiau a fi bologneze), și baklava care avea gust de ulei uitat la soare. Ce se putea mânca? Orez, cartofi, salatele proaspete (dacă erau), și ceva chestii la micul dejun. Da, recunosc, am mâncat la restaurante în Sunny Beach și Nesebar Old Town, că la Planeta riscăm cine știe ce boli digestive”, a mai scris el.
Ajuns acasă, bărbatul a solicitat grupului hotelier returnarea parțială a banilor, motivând că nu a beneficiat de ofertele promise. „Ajuns acasă am contactat serviciul management al grupului hotelier printr-o asociație de avocați pentru returnarea parțială a banilor, deoarece nu am beneficiat de ofertele pe care le au pe site. Minibar inexistent, Aquapark (2 tobogane), full saună (erau doar 2 ore pe zi) etc… Concluzia? Nu mergeți aici, documentați-vă, și dacă vă sunt încălcate drepturile de turist, reacționați!”, a conchis el.