Updated on noiembrie 18, 2020 Ursus Breweries, lider pe piaţa berii din România, cu afaceri de 2 mld. lei (circa 420 mil. euro) în 2019 şi trei fabrici pe plan local, a investit peste 10 de milioane de euro într-o nouă fabrică de bere artizanală la Cluj-Napoca, numită Bârlog. Compania are acolo şi un pub şi un magazin de suveniruri.
„Este o fabrică construită de la zero de noi, în care compania a investit 10 milioane de euro în ultimele 18 luni. (…) Consumatorii cereau o astfel de fabrică, pe de o parte, dar a fost şi o iniţiativă internă, pe de altă parte, pentru că voiam să facem ceva diferit.
Acum se ocupă 17 persoane de acest start-up, iar feedbackul clienţilor a fost pozitiv pentru început. Suntem deschişi şi la colaborări cu mici producători de bere, pentru că vrem să vindem în magazinul nostru şi produse de la competitori“, a spus Dragoş Constantinescu, preşedintele Ursus Breweries.
Momentan, compania are acolo doar trei variante de bere, dar în luna noiembrie vor mai scoate sortimente noi pe piaţă.
Anual, compania investeşte în creşterea capacităţii de producţie şi anul acesta a finalizat investiţia într-o linie nouă ce a prevăzut creşterea capacităţii fabricii din Braşov şi într-un depozit modern.