Cluj. FoodPanda oferă o reducere de 30% la produsele restaurantelor din oraș

Updated on mai 1, 2020 Cea mai mare platformă de food delivery din România, FoodPanda, a anunțat o campanie prin care oferă o reducere de 30% la produsele selectate din meniurile restaurantelor din Cluj-Napoca.

Obiectivul campaniei inițiate de platformă este de a susține restaurantele locale din Cluj-Napoca. Prin stimularea vânzărilor și operarea plăților la săptămână către restaurante, foodpanda se asigură că acestea își vor utiliza eficient stocurile de materie primă și vor putea susține salariile angajaților, dar și alte cheltuieli operaționale, transmite start-up.ro.

Cluj. FoodPanda oferă o reducere de 30% la produsele restaurantelor din oraș 1

„În această perioadă dificilă pentru restaurantele locale, care au fost nevoite să-și mute activitatea exclusiv în zona de livrare pentru a putea funcționa, am decis să venim în sprijinul lor cu o serie de măsuri menite să le stimuleze continuitatea operațiunilor.

În acest sens, până pe 23 mai, oferim 30% reducere la produse selectate în cazul multor restaurante din Cluj-Napoca, branduri românești deținute de antreprenori locali. Astfel, vizăm creșterea numărului de comenzi și implicit a profitabilității acestor business-uri”, a declarat Andreea Petrișor, Managing Director foodpanda România.

Reprezentanții foodpanda asigură că flota de livratori este pregătită să livreze un volum crescut de comenzi în condiții optime și de siguranță. Echipa operațională a platformei este în permanentă legătură cu livratorii, care sunt instruiți constant să respecte toate normele de igienă suplimentare și să utilizeze cu încredere echipamentele de protecție puse la dispoziție de companie, pentru a nu fi expuși la riscul de îmbolnăvire.

Advertisements
error: Content is protected !!