Directorul Automobile Dacia: „Când eşti la Mioveni şi vrei să mergi la Cluj ai parte de o surpriză – mi-am spus că este imposibil: ‘Acesta este drumul către Europa de Vest?’ M-a surprins această situaţie, deoarece …”

Updated on octombrie 21, 2019 Transportul mărfurilor în Românie este o provocare. Calea ferată este la pământ, nu avem autostrăzi iar drumurile cu două benzi sunt pentru bicilete și autoturisme, nu pentru coloanele de TIR-uri.

Christophe Dridi, directorul Automobile Dacia povestește cum a încercat o colaborare cu fabrica Bosch din Cluj, potrivit Agerpres.

Directorul Automobile Dacia: „Când eşti la Mioveni şi vrei să mergi la Cluj ai parte de o surpriză - mi-am spus că este imposibil: 'Acesta este drumul către Europa de Vest?' M-a surprins această situaţie, deoarece ...” 1

„Întorcându-mă la problema infrastructurii: este interesant faptul că atunci când vorbim despre infrastructură vorbim doar despre autostrada Piteşti-Sibiu. Este normal şi e corect, dar să vă spun cum arătau lucrurile când am venit în România, în 2016.

Atunci am fost numit managerul fabricii de la Mioveni şi împreună cu echipa mea am vrut să mergem în afara uzinei, ca să vedem care este situaţia, care sunt priorităţile principale, şi întrucât digitalizarea era extrem de importantă pentru mine şi întrucât auzisem că Bosch cu fabrica din Cluj-Napoca erau cei mai buni, ne-am spus că trebuie să îi contactăm şi am mers la ei.

Dar când eşti la Mioveni şi vrei să mergi la Cluj ai parte de o surpriză – mi-am spus că este imposibil: ‘Acesta este drumul către Europa de Vest?’ M-a surprins această situaţie, deoarece majoritatea afacerilor noastre de aici din România presupun legături cu Europa de Vest”, a subliniat Christophe Dridi.

Advertisements
error: Content is protected !!