Updated on martie 4, 2019 Auchan a deschis zilele trecute primul magazin de proximitate din Cluj. Magazinul MyAuchan Vivido, cu o suprafață de vânzare de 450 de metri pătrați, este situat pe strada Alexandru Vaida Voievod, numărul 16. Orarul de funcționare este de la 7.30 la 22.00, de luni până duminică.
Noul magazin aduce formatul de proximitate MyAuchan mai aproape de locuitorii Clujului oferindu-le o nouă experiență de cumpărături și propunând o gamă de 4000 de produse alimentare și nealimentare, precum și servicii suplimentare de plată a utilităților și Coffee corner.
Universul gastronomic pe care clienții îl vor descoperi în noua locație din Cluj reunește produse preparate pe loc, salate, legume și fructe proaspete, produse bio, produse de băcănie, băuturi, lactate, mezeluri, carne proaspătă, produse de cofetărie și panificație proaspăt coapte.
„Auchan este de mai bine de 11 ani alături de clujeni prin cele două hipermarketuri din oraș, iar astăzi avem bucuria de a inaugura și primul nostru magazin de proximitate MyAuchan din Cluj!
Magazinul MyAuchan Vivido vine în întâmpinarea clienţilor care doresc să-şi facă cumpărăturile rapid, din proximitatea locuinţei, a locului de muncă sau în drum spre casă. Respectând experienţa noastră în retail şi aducând elementele distinctive Auchan, primul nostru magazin de proximitate din Cluj vine mai aproape de clienti săi, pe care îi aşteptăm să descopere o sortimentaţie vastă si adaptată, într-o ambianţă plăcută şi familiară ’’ – Ioana Toșa, Director Regional Auchan România.
Prin deschiderea magazinului MyAuchan din Cluj, Auchan România ajunge la un număr de 20 de magazine MyAuchan la nivel național: 15 magazine în stații Petrom în cadrul partenariatului Auchan România și OMV Petrom și 5 magazine MyAuchan independente – 3 în București, 1 în Craiova și începând din 28 februarie, 1 în Cluj,
Magazinele MyAuchan completează rețeaua celor 33 de hipermarketuri Auchan precum și a celorlalte concepte comerciale specializate precum: INEXTENSO, drogherii și LillaPois, Prin diversificarea formatelor sale, Auchan are ca obiectiv crearea unei experiențe deosebite la cumpărături prin acoperirea unei mari varietăți de nevoi și prin adaptarea permanentă la cerințele consumatorilor.