Updated on martie 16, 2018 Derby-ul de duminică dintre CFR și FCSB propune și o dispută a firmelor ce şi-au legat imaginea de cele două rivale în lupta pentru titlu.
Imediat după intrarea în play-off, CFR a reuşit să mai atragă un partener, de fapt sponsorul principal. E vorba despre firma NTT Data România. Unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții și servicii software din ţară.
Firma-mamă, NTT DATA, a fost înfiinţată în 1988, în Japonia, iar în 2016 a raportat venituri de aproape 15 miliarde de dolari, fiind considerată în Top 5 societăţi de profil de pe mapamond. În Cluj, societatea respectivă e considerată una dintre cele mai solide din punct de vedere financiar, nu mai departe de finalul anului 2016 a făcut investiţii într-un sediu nou de birouri de 1,5 milioane de euro.
De partea cealaltă, FCSB „vine” cu mai vechiul ei partner, City Insurance, al 4-lea cel mai important „jucător” pe piaţa firmelor de asigurări din România. Colaborarea a fost intermediată în septembrie 2013, când Becali era în închisoare, de către Andrei Hrebenciuc, fiul lui Viorel Hrebenciuc, unul dintre cei mai buni prieteni ai patronului Stelei, din zona politică, scrie gsp.ro
Două cluburi, 17 sponsori
CFR Cluj: NTT Data Romania, Sportingbet, Autoworld, Acibadem, Multipower, Papilion, Torry Milano, Izvorul Minunilor
FCSB: City Insurance, NetBet, Kia, Bigotti, Ines, Medsana, DentalMed, Domeniile Ostrov, Shell