Cluj: Marșul Bicicliștilor – ediția 117. Vezi aici traseul:

Updated on iunie 12, 2017 Bicicliștii sunt invitați joi la un marș pe traseul Piata Unirii – bd. Eroilor – p-ta A. Iancu – Calea Dorobantilor – str. Petofi Sandor – bd. 21 Decembrie 1989 – p-ta A. Iancu – str. Cuza Voda – p-ta M. Viteazu – str. I. P. Voitesti – str. G. Baritiu – Splaiul Indepdentei – bd. 1 Decembrie 1918 – Nodul N – Calea Floresti -Calea Manastur – Cl. Motilor – str. Clinicilor – p-ta L. Blaga – str. Republicii- str. A. Iancu – str. Universitătii – p-ta Unirii.

Pe Facebook, Clubul de Cicloturism „Napoca” a scris: „ Joi, 15 iunie 2017, se va desfasura la Cluj-Napoca, in organizarea Clubului de Cicloturism Napoca (CCN), o noua editie a Marsului Biciclistilor Clujeni (a 117-a din seria lunara inceputa in septembrie 2007 in continuarea celei anuale incepute de CCN in 1998).

Cluj: Marșul Bicicliștilor - ediția 117. Vezi aici traseul: 1

Sunt bineveniti toti biciclistii clujeni. Intalnirea participantilor va fi in piata Unirii, la ora 18:00. Marsul va dura circa o ora

Traseul concret este: Piata Unirii – bd. Eroilor – p-ta A. Iancu – Calea Dorobantilor – str. Petofi Sandor – bd. 21 Decembrie 1989 – p-ta A. Iancu – str. Cuza Voda – p-ta M. Viteazu – str. I. P. Voitesti – str. G. Baritiu – Splaiul Indepdentei – bd. 1 Decembrie 1918 – Nodul N – Calea Floresti -Calea Manastur – Cl. Motilor – str. Clinicilor – p-ta L. Blaga – str. Republicii- str. A. Iancu – str. Universitătii – p-ta Unirii.

Este o noua ocazie de a reaminti autoritatilor locale, publicului si presei de nevoia promovarii utilizarii bicicletei ca o componenta esentiala a mobilitatii urbane durabile si alternativa viabila la transportul automobilistic, alaturi de transportul in comun si deplasarea pietonala.

Marsul este legat si de faptul ca Primaria preconizeaza in continuare latire de spatiu alocat masinilor, a desfiintat de jumatate de an pista de biciclete in p-ta Unirii, intentioneaza sa ingusteze mai multe trotuare si benzi pe care avea acces bicicletele, pe bd.21 Decembrie 1989 si multe promisiuni probiciclistice au ramas in continuare doar pe hartie si unele dintre cele realizate sunt in stare precara ca marcaje, plus de calitate redusa prin lipsa de continuitate si de latime inadecvate etc.

Este vizat si sistemul de biciclete comunitare „Clujbike” care majoritatea nu sunt in regula din punct de vedere tehnic, lipsind de exemplu sonerii si faruri functionale.

Ramane si tema generala a nemultumirilor de fond privind politica de mobilitate urbana in continuare proautomobilistica si antibiciclistica.”.

Advertisements
error: Content is protected !!