Updated on aprilie 19, 2017 Când aparatele de ticketing nu funcționează ies în fațî controlorii CTP. Cum ar putea fi rzolvate problemele care țin de resursa umană și de banalele automate?
Pe platforma domnuleprimar.ro Ratiu Estera a scris: Controlorii CTP fac orasul de rusine fata de turistii straini
Azi, 17 martie 2017, in troleul 5, pe la orele 14.20 un tinerel controlor a amendat 2 turisti straini. Bietii, aveau bilete dar nu au stiut ca trebuie perforate sau tiparite.
E jenant. Nici multe explicatii nu au primit si se uitau nedumeriti.
Controlorul voia sa ii dea jos ca nu avea sa le dea rest 5 lei, pana cand o doamna a dat ea cei 5 lei.
Bugetul primariei e mai bogat cu vreo 35 lei, si mai sarac la capitolul imagine in Europa.
Educati controlorii sa aiba o atitudine umana, sa explice turistului. Scopul sa nu fie amenda, ci educarea si corectarea cetatenilor.
Mi-a crapat obrazul de rusine.
Asta e imaginea pe care dorim sa o exportam in UE, noi, un oras cu pretentii de capitala nustiudecare europeana??”
O altă clujeancă, Teodora, are probleme cu paratele de ticketing: „Domnule primar, este a 7-a oara intr-o luna cand aparatele de ticketing imi iau banii si nu emit nici bilet nici o alta hartie doveditoare ca am introdus banii.
Ultima data am patit chiar azi, in statia din puata 1 mai, atat eu cat si mai multe persoane. Cum putem noi dovedi ca banii ne-au fost luati sau ce controlor ne crede ca aparatul nu functioneaza? Va rugam sa faceti ceva in acest sens. Aceasta problema e la mai multe aparate din oras”.