Updated on aprilie 25, 2016 Immochan, compania care a deschis mall-ul Coresi din Brașov, și-a anunțat intenția de a deschide acest tip de concept și în orașe precum Cluj, Constanţa, Craiova, Iași, Sibiu şi Timişoara.
„Proiecte de tip Coresi nu se pot face decât în oraşele mari, din top zece, adică de peste 250.000 de locuitori, care creează în jurul lor un pol metropolitan cu o populaţie de minimum 500.000 de locuitori, la 60 de minute de mers cu maşina. Ne uităm la fiecare dintre ele şi analizăm.
Până în acest moment, Immochan nu a cumpărat un teren pentru a dezvolta un alt proiect de tip Coresi, dar vrem să identificăm oraşul, zona, partenerii potriviţi.
Sunt optimist, sper să nu treacă trei ani până la o nouă inaugurare“, spune Tatian Diaconu, director general al Immochan România pentru gandul.info.
Grupul francez urmăreşte mai multe etape de extindere a proiectului Coresi din Braşov, care peste maximum opt ani va cuprinde şi 60 de blocuri cu aproximativ 3.000 de locuinţe, o investiţie de 100 de milioane de euro.
În primul an de funcţionare, Coresi Shopping Resort a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 60 de milioane de euro , de la cele 120 de magazine deschise în galerie, excluzând hipermarketul Auchan. În aceste 12 luni, mallul a avut în total opt milioane de vizitatori.
[quads id=”2″]
În pagina de descriere se spune: Coresi Shopping Resort este cel mai mare proiect de regenerare urbană din România și primul centru de experiențe din Brașov, care își propune să devină principala atracție turistică a orasului și chiar a regiunii.
De aceea, am rezervat mai bine de 2 hectare pentru petrecerea timpului liber, un cinema cu 8 sali, 20 de restaurante și cafenele, și o mulțime de magazine pentru toate gusturile.
Cu o tradiție de peste 35 de ani în construirea și administrarea de centre comerciale, putem spune că suntem experți în shopping! Și nu ne oprim aici: pentru că ne preocupă problemele de mediu, Coresi shopping Resort este construit la standardele certificării Breeam.