Updated on aprilie 7, 2016 Traficul supra aglomerat dintre Cluj Napoca și Florești este rezultatul bunăstării populației, crede primarul celei mai mari comune din țară. Nu lipsa alternativelor către și dinspre Florești este cauza ambuteiajelor, acestea sunt un rezultat al civilizației spune primarul.
[ads1]
”Oricât de multe investiții se vor face, mereu vor apărea probleme în transport. Acest mic deranj în ceea ce privește deplasarea nu e decât rezultatul bunei stări a populației. La fel e și la București, acolo nimeni nu contestă că se deplasează greu, cu toate sistemele de transport în comun pe care le au. Acesta este rezultatul civilizației”, spune Horia Șulea.
”Sunt mulți floreșteni care au mașină de serviciu și o parchează acasă, ceea ce nu e permis de lege; apoi sunt alții care trebuie să-și ducă copiii la grădiniță și școală în Cluj-Napoca, de aceea am făcut tot posibilul ca din anul școlar 2016/2017 să dăm în folosință școala din Cetatea Fetei, iar pe Ioan Rus vom avea o grădiniță cu 240 de locuri. Cu aceste două instituții se va rezolva într-o mare măsură traficul, pentru că o bună parte din părinții vor renunța să-și ducă copiii în Cluj”, explică Șulea, citat de citynews.ro
[ads2]
”De când s-a dat drumul la sistemul de semaforizare, nu am mai avut accidente cu victime pe trecerile de pietoni”, completează edilul. Primarul comunei spune însă că, în două săptămâni, va fi anunțat câștigătorul licitației pentru construirea centurii ocolitoare SUD, proiect care se află în discuții de ani de zile. Și promisiunile nu se opresc aici: ”În același timp, avem depus un proiect la agenția de Dezvoltare Nord-Vest, un proiect finanțat prin programul de dezvoltare rurală pentru asfaltarea drumului de exploatație agricolă de pe partea de Nord a Floreștiului, acel drum care face legătura între zona barajului din Florești cu zona Donath din municipiul Cluj”.