Cluj: „Sunt studenta in anul 2, si de aproape 1 an jumatate imi reinnoiesc abonamentul la RATUC folosind cardul Euro26. Acum nu se mai acceptă. Ce pot sa fac?”

Updated on februarie 3, 2016 O studentă din Cluj Napoca, Munteanu Ingrid-Anamaria, este dezamăgită că nu își mai poate reînnoi abonamentul folosind cardul Euro26.
„Sunt studenta in anul 2, si de aproape 1 an jumatate imi reinnoiesc abonamentul la RATUC folosind cardul Euro26. Acum in niciun punct de abonamente nu mi se mai accepta acest card. As dori si eu sa stiu ce pot sa fac, tinand cont ca doamnele de la ghiseu nu mai accepta aproape niciun card pentru abonamente.

Pentru ce mai am 2 linii gratis, tinand cont ca sunt la buget daca trebuie sa umblu pe langa fiecare inceput de an dupa card si acum ca nu se mai accepta pentru ca cei ce detin cardurile nu au platit primariei ce trebuia ? De ce nu ajunge carnetul de student vizat la zi si buletinul pentru a iti face abonament Ratuc?”, a scris studenta pe domnuleprimar.ro

Advertisements
error: Content is protected !!