Aeroportul Cluj: „Pista arăta ca o pârtie de schi. Era plină de gheață și zăpadă”. Pasagerii ACUZĂ angajații aeroportului

Updated on ianuarie 7, 2016 Pasagerii avionului care a ratat aterizarea pe Aeroportul din Cluj acuză angajații că nu au curățat pista de aterizare.
„Mulțumim pilotului, autoritățile nu au curățat pista. Era plină de gheață și zăpadă. Pista arăta ca o pârtie de schi. După ce am coborât noi au venit și plugurile. Ne-au spus că ne duc cu autocarele la Sibiu și de acolo la Barcelona.” a declarat Alexandru Mihai Marin, pasager al cursei, pentru digi24.ro.

„Am auzit că s-a spus la radio şi tv că pista era curăţată. Este o mare miniciună. Era zăpada de un metru, abia dupa incident au venit şi au curătat pista. 40 de minute am stat în avion şi acum ne ţin în aeroport, nu am primit nicio explicaţie”, a declarat un pasager la Digi 24 și preluat de ziuanews.ro. Pasagerul a explicat că pilotul a aterizat perfect, dar după ce aeronava era deja la sol, din cauza condiţiilor de pe pistă, au apărut problemele.

Din fericire în acest caz nu s-au înregistrat răniți. În aeronava care venea de la București și mergea la Barcelona se aflau 116 persoane, acestea fiind debarcate după oprirea aeronavei.

[ads2]

„Este vorba despre o aeronavă Blu Air care venea de la București și zbura către Barcelona cu escală la Cluj-Napoca. La aterizare, avionul a ieșit 20 de metri în afara pistei. Nu există victime, aeronava nu este avariată. Pe aeroport erau condiții bune de aterizare. Urmează ca ministerul Transporturilor să formeze o comisie de investigații și să stabilească ce cauze au dus la producerea acestui incident. În momentul de față, aeroportul este închis”, a declarat David Ciceo, directorul Aeroportului Cluj-Napoca”.

Advertisements
error: Content is protected !!