Cluj: Vezi ce trebuie să faci dacă plătești și nu primești biletul de la automatele de ticketing CTP

Updated on ianuarie 6, 2016 Compania de Transport Public a anunțat modalitatea prin care cineva își poate recupera banii de la automatele de ticketing în cazul în care la acestea apar probleme tehnice.
În cazul în care călătorul nu primește rest de la automat, dar primește o dovadă pentru SUMA DE RECUPERAT NUMERAR LEI are la dispoziție un termen de 30 de zile de la data/ora la care a fost emisă dovada pentru a-și recupera suma indicată.

Călătorul se poate prezenta la sediul CTP pentru recuperarea sumei; se poate prezenta la chioșcul din statia cu automatul care a blocat emiterea restului, sau în cazul în care nu există chioșc în respectiva stație, la un chioșc din imediata apropiere.
Prezintă CI încasatoarei din chioșc care pe baza datelor din CI completează o cerere.
Semnează respectiva cerere.
Predă încasatoarei cererea și dovada.
Primește suma inscripționată pe dovadă

[ads2]

În cazul în care călătorul nu primește bilet sau rest de la automat și nu primește nici o dovadă pentru suma de recuperat, are la dispoziție 30 de zile de la data/ora la care s-a produs incidentul, pentru a se prezenta la sediul CTP în vederea recuperării banilor.

Banii vor fi restituiți după un interval de 7 zile calendaristice, interval în care CTP va efectua verificări în vederea confirmării incidentului reclamat de călător, anunță CTP.

Advertisements
error: Content is protected !!