Cluj: „Am fost nevoit sa astept mai mult de jumate de ora linia 30 in statia de pe strada Memorandumului si intr-un final, satul de asteptat am pornit pe jos”

Updated on octombrie 2, 2015 Nemulțumirile clujenilor față de transportul public în comun continuă. Într-o sesizare făcută pe platforma domnuleprimar.ro, Plesa Valentin, scrie despre experiența lui neplăcută din mijloacele de transport. Acesta a scris că a stat mai mult de jumătate în stația Memorandumului așteptând autobuzul 30, pentru ca într-un final să se sature și să plece pe jos.

El mai reclamă un lucru, autobuzele pleacă cu întârziere încă din depou, astfel că acestea acumulează decalaje mari pe traseu.

„Domnule primar,

As dori sa imi exprim nemultumire legata de circulatia mijloacelor de transport in comun din Municipiul Cluj-Napoca. In data de 24.09.2015 am fost nevoit sa astept mai mult de jumate de ora linia 30 in statia de pe strada Memorandumului si intr-un final, satul de asteptat am pornit pe jos.

Nu este normal ca un serviciu pe care il platim sa fie prestat intr-o maniera atat de josnica.
Va mai pot prezenta un exemplu de cat de organizat este CTP-ul: linia 43 -43B. In fiecare dimineata circul pe traseul Grigorescu – Zorilor si in fiecare dimineata constat ca autobusul porneste cu o intarziere de 5-10 min de la capat de linie. Si atunci ma intreb: Cum sa nu fie intarzieri pe traseu daca de la dispecerat porneste cu intarziere?

Si eu considera ca o problema mai importanta decat intarzierile ar fi ca nu exista un organism unde sa se poata face sesizari in ceea ce priveste nerespectarea programului de circulatie. CTP-ul are un birou de sesizari dar care este intern. Din puncul meu de vedere sesizarile nu ar trebui sa intre direct in circuitul intern CTP ci un birou care sa si supravegheze daca pentru aceste sesizari se iau masuri . Ori de care ori am apelat la acest „Birou sesizari CTP” raspunsurile au fost: „e pe traseu”, „orasul e aglomerat”, sau un raspuns mai interesant „nu stiu ce se intampla”
Nu considerati ca ar trebui luate masuri in ceea ce priveste imbunatatirea seviciilor oferite de CTP? Daca da am putea sti si noi cetatenii care sunt aceste masuri?” spune clujeanul.

Advertisements
error: Content is protected !!