Clujean amendat in Iasi pentru ca si-a platit un bilet de autobuz prin SMS. I s-a spus ca trebuia sa citeasca ziarele locale

Updated on septembrie 16, 2015 Un clujean și soția lui au mers în vizită la Iași. Si-au cumpărat bilete de autobuz prin servicul de SMS iar controlorii le-au dat amendă pentru că … serviciul nu mai este activ de doi ani.

Clujeanul a aflat de acest număr de pe un pliant, din stația de autobuz și de pe siteul companiei de transport. Controlorii i-au transmis clujeanului că este vinovat deoarece nu a citit presa locală în care a fost făcut anunțul de suspendare a serviciului de SMS.

Cu toate că acest serviciu nu mai este activ încă de la începutul anului, modul în care RATP Iași îşi infor­mează călătorii despre acest lucru lasă serios de dorit, informează Ziarul de Iași.

În unele staţii de transport public, sau la re­cep­ţiile unor unităţi de cazare din oraş, încă există autocolante sau pliante prin care potenţialii că­lători sunt informaţi că pot achi­ziţiona bilete prin SMS.

Mai mult, la secţiunea „tarife“ a site-ului RATP încă sunt afişate informaţii conform cărora oricine poate merge cu mijloacele regiei de transport dacă trimite un SMS.

Ultima „victimă“ a informării defectuoase făcute de către RATP a fost un turist clujean. Având la dispoziţie un pliant cu traseele RATP, luat de la recepţia unui hotel, clujeanul a ales să trimită un SMS pentru a-şi achiziţiona biletul, urmând indicaţiile de pe materialul promoţional.

Turistul a trimis mesajul şi s-a urcat în autobuz. Lucru pe care l-a comunicat unei echipe de controlori de care a avut parte pe traseu.

Au zis că nu mai există serviciul de 2 ani, şi că s-a anunţat în presă că s-a anulat. Eu de unde să ştiu ce s-a scris în presa locală, eu venind cu o seară înainte să vizitez ora­şul? Am vorbit cu controlorii, le-am explicat situaţia… Au zis că nu le pasă, că nu e treaba lor. Ati­tudinea a fost foarte sfidă­toa­re. Au zis că tot ce pot face este să ne dea o singură amendă în loc de două (turistul era împreună cu soţia lui, n.r.)“, a povestit Ovidiu.

El a adăugat că a plătit o amendă de 45 de lei. „Nu este corect, şi am făcut o sesizare la RATP pentru a-mi recupera ba­nii. Nu e vorba de bani, nu sunt exagerat de mulţi, dar ideea e că m-am simţit înşelat. Nicăieri în pliant nu scrie că trebuie să primesc SMS înapoi cu confirmare“, a mai spus turistul clujean.

 

Advertisements
error: Content is protected !!