Updated on august 14, 2015 Primarul Floreștiului, Horia Șulea, s-a declarat nemulțumit de situația proiectului Bike Sharing, proiect în care comuna Florești ar trebui să fie legată cu piste de bicicletă de Cluj Napoca.
Edilul celei mai mari comune din țară a transmis, printr-un comunicat, că a sesizat o serie de inadvertențe prezentate în media clujeană de către responsabili din cadrul Proiectului Bike Sharing.
„În primul rând a ținut să clarifice că Centura de sud nu are absolut nici o legătură cu proiectul Bike Sharing. În proiectul Centurii, realizat de Primăria Florești, mult după demararea Bike Sharing, este inclusă o pistă de biciclete, dar, repet, acest aspect nu are nici o legătură cu Proiectul Bike Sharing”, a spus primarul.
Horia Șulea le cere celor responsabili de acest proiect să se achite de toate obligațiile ce decurg din contracte și să realizeze pistele de biciclete din Proiectul Bike Sharing aferente comunei Florești.
„Consider o bătaie de joc la adresa a 35.000 de floreșteni, care au contribuit deja financiar la proiectul Bike Sharing, ca responsabilii proiectului să tărăgăneze la nesfârșit lucrările din Florești. Nu e posibil ca după ce ne-am zbătut să avem patru benzi pe DN1, acum să se vină și să se traseze pe asfalt o pseudo bandă de bicicliști, când proiectul prevede cu totul altceva!
Menționez faptul că lider de proiect în acest proiect este Primăria municipiului Cluj Napoca, primăria Florești fiind un partener care s-a achitat de obligațiile sale. Bicicletele din proiectul Bike Sharing ar fi trebuit să circule pe traseele din Cluj-Napoca, Apahida și Florești încă din august 2013.
Traseul inclus în comuna Florești în cadrul proiectului este Avram Iancu — Plopilor și continuare pe partea de nord a comunei, pe străzi comunale, până la strada Morii, de unde se trece pe partea de sud, până pe strada Tăuțiului, pe un culoar de străzi comunale. Este inclusă o bretea de legătură pe strada Eroilor. Sunt incluse de asemenea, patru stații de Bike Sharing” a mai spus primarul.