Updated on iulie 28, 2015
Lanţul de cafenele „5 to go”, lansat pe piaţă la începutul acestui an de antreprenorul Radu Savopol, care vinde cafea cu 5 lei indiferent de cantitate și tip, se va extinde și în țară.
Omul de afaceri a decis în paralel cu extinderea şi francizarea conceptului „5 to go” în oraşele cu mai mult de 50.000 de locuitori. Taxa de franciză este de 4.500 de euro, iar francizaţii trebuie să achite lunar redevenţe de 5,5% din vânzări.
„Majoritatea cererilor pentru franciză au venit din Bucureşti, dar avem cereri şi din ţară, din oraşe precum Braşov, Piteşti, Ploieşti, Sibiu şi Cluj.
O afacere «5 to go» la cheie presupune o investiţie de aproximativ 15.000 de euro. După lansarea programului de franciză estimăm că reţeaua «5 to go» va ajunge la circa 15 – 20 locaţii în Bucureşti şi în ţară până în 2017”, spun reprezentanţii lanţului de cafenele unde orice produs costă 5 lei, citați de Ziarul Financiar.
Ideea francizării businessului a fost menţionată de Radu Savopol încă de la deschiderea primei cafenele „5 to go”, într-un interviu acordat pentru ZF, publicat în rubrica „Un start-up pe zi”, însă mişcarea a venit mult mai devreme decât era anticipat.
El spunea la momentul respectiv că va începe să francizeze brandul pe care l-a creat când ajunge la o reţea de 15-20 de cafenele doar în Bucureşti.
Advertisements