Cluj: Campia Turzii, nod de autostrazi. Guvernul condus de Victor Ponta promite investitii de 500 milioane de euro in zona Turda – Campia Turzii. Il credeti?

Updated on septembrie 1, 2014 Dezvoltarea zonei Turda – Câmpia Turzii este o prioritate pentru guvernul condus de Victor Ponta, a declarat, la Turda, ministrul delegat pentru Dialog Social, Aurelia Cristea.

Cristea a subliniat că investiţiile de 500 de milioane de euro pentru Autostrada Sebeş-Turda, alături de cei 1 miliard de lei alocaţi etapizat până în 2016 pentru Autostrada Transilvania, vor transforma zona într-un nod de autostrăzi.

444

“Guvernul a demarat investiţii de peste 500 de milioane de euro în infrastructura din zona Turda – Câmpia Turzii. Includem aici autostrada Turda-Sebeș, o investiție de 550 de milioane de euro, care va aduce beneficii zonei și va lega Transilvania, prin coridorul IV, de Europa. Mai vorbim şi de reluarea lucrărilor la Autostrada Transilvania, unde, din nou, Guvernul a alocat peste 1 miliard de lei, etapizat, până în 2016. Sunt proiecte mari de infrastructură, care transmit un semnal puternic investitorilor”, a arătat ministrul.

De asemenea, Cristea a arătat că modernizarea DN 1 Turda – Cluj-Napoca, investiţie în valoare de 15,8 milioane de lei, este finanţată tot de către guvern. “Toate aceste investiţii derulate de guvernul Ponta arată interesul de a crea prosperitate. În câţiva ani, zona Turda – Câmpia Turzii va deveni un nod al sistemului de autostrăzi, favorizând astfel atragerea de investitori, dezvoltarea economică şi socială”, a încheiat ministrul. (sursa: Ziua de Cluj)

Aurelia Cristea s-a aflat la Turda, la ceremonia de deschidere oficială a celei de-a XV-a ediţii a Zilelor Municipiului. Cu ocazia acestui eveniment, ministrul a transmis că că va susţine continuarea investiţiilor guvernamentale pentru dezvoltarea economică a zonei.

Proiectul autostrăzii Braşov-Borş, denumită Autostrada Transilvania, a fost aprobat în 2003 şi început în 2004, în baza unui contract de 2,2 miliarde de euro încheiat cu Bechtel, care trebuia executat până în 2012. Contractul a suferit în decursul timpului mai multe modificări, fiind reziliat în mai 2013, statul român plătind companiei americane 37,2 milioane de euro şi datorii de 50 milioane de euro.

Advertisements
error: Content is protected !!