O nouă bere a apărut în România. Costă sub 2 lei doza

Updated on aprilie 30, 2025 O nouă bere a apărut în România. Costă sub 2 lei doza 1

Retailerul francez Auchan a lansat sub brandul privat Frățică o bere blondă produsă în România care se vinde la doza de 0,5 litri la prețul de 1,99 lei sau la PET de 2 litri pentru 6,49 lei, potrivit companiei. Berea este disponibilă, la doză, și în varianta fără alcool la prețul de 1,99 lei doza de 0,5 litri.

Prin această lansare, retailerul își extinde portofoliul de produse marcă proprie. Compania are pe rafturi circa 1.300 de produse alimentare marcă proprie, din oferta totală de aproximativ 50.000 de produse. Din mărcile proprii, peste 1.000 sunt produse în România, cu producători locali. Mai mult, Auchan a dezvoltat până în prezent peste 90 de filiere de produse agro-alimentare românești, respectiv colaborări pe termen lung cu 50 de producători locali, scrie economica.net.

„Frățică” este o bere blondă, pasterurizată, care vine în întâmpinarea românilor cu un gust lejer, fiind disponibilă într-o varietate de formate pentru a răspunde diferitelor ocazii de consum: doza de 0,5L cu alcool 4%, doza de 0,5L fără alcool și PET-ul de 2L cu alcool 4%. Numele ales, „Fratică”, este unul autentic românesc, subliniind originea locală a produsului și valorile de camaraderie și prietenie pe care le promovează.

Noul brand este disponibil în toate formatele Auchan, de la hipermarketuri și supermarketuri, până la magazinele de proximitate MyAuchan, inclusiv din stațiile Petrom, magazinele ATAC Hiper Discount, precum și online pe www.auchan.ro.

Auchan România are în portofoliu peste 460 de magazine, cuprinzând 26 de hipermarketuri clasice, 8 hipermarketuri ATAC Hiper Discount, 9 supermarketuri, magazinul inteligent Auchan Go, aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, 24 de magazine în franciză Simply by Auchan, precum și magazinul online auchan.ro.

Advertisements
error: Content is protected !!