SITA, firma de IT cu birouri în clădirea The Office din Cluj-Napoca, și-ar fi dat afară jumătate din personal, potrivit unui angajat al companiei.
Potrivit acestuia, firma care a deschis centrul de dezvoltare și cercetare în Cluj-Napoca abia la sfârșitul anului trecut, ar fi avut și probleme cu plata la timp a salariilor.
”În lunile februarie si martie au concediat peste jumatate din personal, fac angajari cu contract de munca pe o perioada nedeterminata si perioada de proba de 90 de zile si cu 10 – 15 zile inainte de implinirea perioadei ii notifica pe angajati ca de maine nu mai este angajat.
Pe langa ca esti supus unui mediu de lucru sunt nivelul asteptarilor, s-a întîmplat să astept și 2 luni până sa imi primesc salariul”, a spus angajatul pentru Cluj24.
SITA, companie europeană de prim rang și lider mondial în domeniul tehnologiei pentru transportul aerian, a anunțat în octombrie 2024 lansarea unui nou hub tehnologic strategic în Cluj-Napoca, România. Inițiativa are ca obiectiv principal „promovarea viitorului călătoriilor aeriene prin intermediul inovației de ultimă oră”, după cum a comunicat compania.
”Acest nou hub întărește rețeaua globală de centre tehnologice a SITA și urmează să joace un rol esențial în abordarea celor mai presante provocări cu care se confruntă industria aviației în prezent — îmbunătățirea eficienței operaționale, reducerea impactului asupra mediului și oferirea de experiențe fără probleme pentru pasageri”, arăta compania, care a angajat în primă fază, 50 de persoane.
SITA este furnizorul IT al industriei transportului aerian, oferind soluții pentru companii aeriene, aeroporturi, aeronave și guverne. Cu aproximativ 2.500 de clienți, soluțiile SITA generează eficiență operațională în mai mult de 1.000 de aeroporturi, oferind în același timp clienților săi promisiunea unei aeronave conectate, pentru mai mult de 18.000 de aeronave la nivel global.