Un pasager care a fumat pe un zbor din Köln către Malta pe 22 martie a fost amendat cu 2.000 de euro, anunță Ryanair. Pasagerul care a perturbat zborul Ryanair a fumat la bordul avionului și a refuzat să urmeze instrucțiunile echipajului. Pasagerul a pledat vinovat în instanță și a primit o amendă de 2.000 de euro, a anunțat compania.
Ryanair spune că are o politică strictă în ceea ce privește comportamentul greșit al pasagerilor și va continua să ia măsuri pentru a combate comportamentul indisciplinat al pasagerilor de pe aeronave.
„Este inacceptabil ca pasagerii, dintre care mulți călătoresc cu familii tinere, să fie forțați să sufere perturbări inutile din cauza comportamentului unui pasager indisciplinat. Ryanair susține decizia instanței din Malta de a acorda o amendă de 2.000 de euro unui pasager indisciplinat care a perturbat zborul FR5205 de la Köln la Malta”, a spus un purtător de cuvânt al companiei, potrivit economica.net.
Ryanair introduce noi schimbări majore – Amenzi mari pentru unii pasageri plus un abonament
Compania aeriană irlandeză low-cost Ryanair a introdus o nouă amendă.
Aceasta va fi aplicată pentru pasagerii care ajung la ghișeul de check-in cu mai puțin de 40 de minute înainte de ora de zbor. Ei vor fi obligați să plătească o taxă de 100 de euro pentru întârziere.
Reprezentanții companiei aeriene explică faptul că această amendă a fost introdusă pentru a crește punctualitatea zborurilor. Ei subliniază că pasagerii care sosesc în ultimul moment întârzie plecările și afectează programul zborurilor, transmite profit.ro.
Unii pasageri consideră că noua amendă este doar o metodă suplimentară prin care compania încearcă să își mărească veniturile.
Anterior, Ryanair a introdus diverse taxe suplimentare, inclusiv o taxă de 55 de euro pentru check-in-ul la aeroport, în cazul în care nu a fost realizat online. În declarația adresată pasagerilor, compania menționează: „Dacă nu ați efectuat check-in-ul online cu cel puțin două ore înainte de ora programată a zborului, puteți face check-in la aeroport până la 40 de minute înainte de plecare, însă va fi aplicată o taxă de check-in la aeroport”, arată Business Class.
Pentru a evita costurile suplimentare, Ryanair recomandă pasagerilor să se înregistreze online din timp și să ajungă la aeroport la timp.
În paralel, compania lansează noul său serviciu „Prime” – un program exclusiv de reduceri la abonament care permite membrilor care zboară de 12 ori pe an să economisească de până la cinci ori taxa anuală „Prime” de 79 euro.
Membrii beneficiază de locuri rezervate gratuite, asigurare de călătorie gratuită și acces la 12 oferte de locuri exclusive pe an (una pe lună).
Dacă zburați de 12 ori pe an, puteți economisi până la 420 euro cu „Prime” – adică mai mult de cinci ori taxa de abonament. Chiar dacă călătoriți doar de 3 ori pe an, puteți economisi 105 euro, ceea ce este mai mult decât costul abonamentului „Prime”, este mesajul companiei.
Ryanair „Prime” este limitat la 250.000 de membri și este disponibil pe principiul primul venit, primul servit.