Un clujean a reclamat o experiență neplăcută la un restaurant Subway din Cluj-Napoca, după ce a comandat un sandviș care conținea mucegai.
Conform declarațiilor acestuia, mâncarea era stricată și plină de mucegai, sugerând că sandvișul ar fi fost ținut în condiții necorespunzătoare o perioadă lungă de timp.
Incidentul a fost făcut public de către persoana în cauză prin intermediul unei postări pe o rețea de socializare, unde a publicat și imagini cu sandvișul.
„No words needed” (nu sunt necesare cuvinte), a scris autorul postării, miercuri.
„Am dat mesaj la Bolt dar nimic „Denisa de la Bolt Food” nu mai raspunde”, a scris pățitul.
Cineva a fost ironic la adresa chiflei și a spus:
„Next level la brânză cu mucegai, pâine cu mucegai, nu înțelegi tu fine dining.”
Oamenii i-au recomandat în comentarii să facă pângere la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) și să nu aștepte să soluționeze situația cu suportul localului dată fiind problema, iar alții s-au plâns de faptul că la Subway, calitatea lasă de dorit de ceva timp.