Tot mai mulți clujeni care își transportă prietenii blănoși cu serviciile de ridesharing se confruntă cu o problemă neașteptată: refuzul șoferilor. În ciuda faptului că platformele online permit filtrarea după preferința de a transporta animale, numeroși clienți se plâng că sunt refuzați fără explicații plauzibile.
Este și cazul unei clujence care a fost refuzată la 4 dimineața de un șofer din cauza câinelui.
„Ma întreb oare de ce unii șoferi de Bolt, care se înscriu la serviciul de Pet, refuza curse pe motiv ca le-am murdari mașina, sau ca le-am lăsa par, sau tot felul de motive inventate de ei… Adică dacă cățelul meu nu e chihuahua, automat e murdar și o sa facă mizerie. De ce va mai faceți șoferi pe serviciul de Pet? Ca se fac bani mai mulți?”, a scris clujeanca.
Aceasta a precizat că sesizările făcute la Bolt nu au avut rezultatul dorit, compania explicând că fiecare șofer are libertatea de a impune anumite criterii pentru acceptarea curselor.
„Am încercat, dar răspunsul lor a fost că fiecare șofer poate să impună anumite criterii și poate alege să refuze sau nu cursa. Care sunt criteriile exacte, habar nu am. Unii vor câinii într-o cușcă, alții vor pătură, alții vor căței care să nu lase păr etc.
Ideea e că ei pot cam inventa orice motiv pentru a nu te lua. Înțeleg și eu lucrurile de bun simt, să lași mașina curată, să ai o pătură cu tine, să îi ții în brațe..etc…dar atitudinea unora lăsa de dorit efectiv.
Azi la ora 4 dimineața m-a refuzat un domn pe motiv ca al meu cățeluș nu era în cușcă (ok pot înțelege asta oarecum) dar era talie mică, aveam cu mine patura și aș fi ținut-o în brațe… Dar domnul nu a vrut, pt ca face mizerie (deși am coborât din apartament cu ea)”, a explicat ea.