eMag a anunțat luni dimineață noutățile pe care le-a pregătit pentru ediția a XIV-a a Black Friday, precum și ziua în care va începe campania. „Vineri, 8 noiembrie, avem evenimentul de Black Friday în România și pe 15 noiembrie în Bulgaria si Ungaria. Potrivit studiilor noastre, unul din trei români vor să cumpere pentru că fac o afacere bună, iar 1 din 4 pentru că vor sa facă un cadou. Ne așteptăm să creștem și să trecem de borna de 800 milioane de lei respectând promisiunea să livrăm produsele până pe 23 noiembrie”, a spus Irina Pencea, CEO eMAG.
Compania promite clienților că va livra toate comenzile de Black Friday până pe 23 noiembrie, informează adevarul.ro.
„Anul acesta avem peste 1,5 milioane de oferte la cel mai mic preț din an. Foarte mulți oameni așteaptă un an de zile pentru un produs pe care și-l doreau. Și în Black Friday vrem să răspundem la această tendință. Devine importantă vânzarea în rate și diversificarea ratelor. Toată gama de oferte va avea opțiunea patru rate egale”, a mai spus Pencea.
eMAG transmite că va avea în ofertă 100.000 de televizoare, 500.000 de electrocasnice mici, 1.000.000 produse fashion, 300.000 de telefoane inteligente și gadget-uri, 100.000 laptopuri, 4,5 milioane de produse de îngrijire personală, 700.000 de produse pentru casă și grădină și 100.000 frigidere și mașini de spălat.
Au mai fost pregătite peste 7.000 de vouchere pentru bilete de avion, cu reducere de până la 45%, și 40.000 de nopți de cazare în România, cu reducere de până la 72%. De asemenea, retailerul va avea în ofertă peste 10 kg de aur sau peste 100 de tone de carne de porc.
Flanco: 25 octombrie – 30 noiembrie; nu a anunțat reducerile, doar prețurile
Campania de reduceri generată de Black Friday în acest an pare să fie așteptată cu mare nerăbdare, dat fiind că unii dintre cei mai mari retaileri din România au anunțat că va dura 3 săptămâni.
Flanco a dat startul celei de-a 14-a ediții de Black Friday. Retailerul a pregătit reduceri atractive la o gamă extinsă de produse, valabile în perioada 25 octombrie – 30 noiembrie, în toate cele 160 de magazine ale sale din țară, precum și online.
Flanco nu a anunțat discount-urile, ci doar prețurile la care vor fi vândute produsele.
· Televizor Smart 4K Samsung de 108 cm – 1.399 lei
· Televizor Smart 4K de 109 cm – 999 lei
· Aspirator vertical Rowenta Flex – 499 lei
· Espressor cafea – 199 lei
· Aspirator robot Xiaomi – 399 lei
· Căști JBL – 149 lei
· Friteuză cu aer cald Tefal – 249 lei
· Laptop cu procesor Intel i3 – 999 lei
evoMag: 25 octombrie – 10 noiembrie; reduceri între 50 și 70%
evoMAG a dat startul la 25 octombrie, campaniei de Black Friday 2024 și oferă discount-uri de până la 70%, la peste 50.000 de produse, marcând totodată începutul unei noi etape în evoluția brandului. Compania își reafirmă angajamentul față de clienți, cu o comunicare mai directă și transparentă, menținând focusul pe oferte reale și prețuri competitive. Noua identitate de brand întărește deschiderea evomag către o relație autentică cu clienții săi, oferindu-le o experiență de cumpărare simplă, fără artificii.
Cele trei etape Black Friday 2024 la evoMag:
Episodul 1: 25 – 31 octombrie, reduceri de până la 50%;
Episodul 2: 1 – 7 noiembrie, reduceri de până la 60%;
Episodul 3: Black Friday Principal: 8 – 10 noiembrie, reduceri de până la 70%.
Ca și anii trecuți, în fiecare nou episod de reduceri de Black Friday vor fi incluse și produse diferite, care nu au beneficiat, anterior, de reduceri.
Totodată, evomag organizează campania de Black Friday și în afara țării, mare parte din produsele evomag disponibile în cel mai important marketplace din Ungaria și Bulgaria beneficiind de reduceri mai mari în această perioadă.
Altex: 31 octombrie – 20 noiembrie; reduceri între 30 și 50%
Altex a anunțat că va ține campania de Black Friday între 31 octombrie și 20 noiembrie, în trei etape. Compania spune că cele mai multe produse vor avea reduceri cuprinse între 30 și 50%.
Compania estimează vânzări cu 20% mai mari față de evenimentul Black Friday de anul trecut, iar cele mai căutate produse vor fi electronicele și electrocasnicele.
Oficialii Altex spun că printre produsele la care se așteaptă o creștere procentuală mare față de anul trecut se numără airfryer-ele (friteuze cu aer cald) și aparatele de aer condiționat. În special la această a doua categorie sunt așteptate vânzări mult mai mari, în special fiindcă este de așteptat ca verile să fie tot mai calde, iar aparatele devin mai greu de găsit din luna iunie.
Cele 3 etape Black Friday 2024 la Altex:
Val 1: oferte valabile între 31 octombrie – 6 noiembrie
Val 2: oferte valabile între 7 noiembrie – 13 noiembrie
Val 3: oferte valabile între 14 noiembrie – 20 noiembrie
Față de anii trecuți, Altex așteaptă și o creștere mai mare la capitolul vânzări online.
Compania are 135 de magazine în țară.