Influencerul Ionuț Lenghel a anunțat sâmbătă, la nici trei zile de la deschiderea fast-food-ului din Oradea, că a ieșit din mica afacere cu șaorma. „Oficial am ieșit din Shaorma Nation. De ce am ieșit? Din cauza stresului”, a explicat el.
„Mi-am cedat partea în mod gratuit. Ca să nu existe speculații”, a completat Lenghel.
„Pentru mine a fost o perioadă foarte stresantă. O lună a fost haos. Faptul că locația aia e mică, din cauza asta am eu stresul ăsta și îmi dădeam seama că lucrez greu cu locația aia. Sunt tot felul de probleme și cam asta a fost”, a spus el într-un videoclip pe YouTube, potrivit startupcafe.ro.
El a explicat și de ce a așteptat ca șaormeria să se deschidă și nu a ieșit înainte din mica afacere.
„Am zis că aștept deschiderea, că vedem cum funcționează și poate mi-ar trece din stres. Cam asta a fost ideea. Am deschis, stresul nu s-a redus și atunci am venit cu propunerea asta ca eu să ies, să-mi cedez partea în mod gratuit. Adică eu pierd toată investiția inițială și am liniște și pot dormi. Nu a fost niciun fel de ceartă, eu am venit cu propunerea asta. Știu că e posibil să mă afecteze pe viitor, pe anumite domenii, dar mi-am dat seama că atât timp cât stau în Shaorma Nation, tot timpul stresul acesta ar fi cu mine. Și eu cum am zis, vreau să mai călătoresc, să fac videoclipuri”, și-a anunțat Lenghel abonații pe YouTube.
Șaormeria nu se va închide, susține el.
„Șaormeria va continuă fără mine, nu a dat faliment, nu se închide. Logoul meu rămâne acolo. Nu m-am certat cu nimeni, nu aș vrea să existe speculații. Am renunțat și la investiția inițială, sunt niște bani pe care i-am pierdut, dar îmi asum”, a spus Lenghel.
Ionuț Lenghel și-a deschis joi, 29 august, prima șaormerie. În ultimele luni, youtuberul a documentat întregul proces pentru deschiderea micii sale afaceri tip fast-food și problemele pe care le-a întâmpinat: spațiu mic, angajați greu de găsit și dificultăți cu aprovizionarea.
În vârstă de 30 de ani, Ionuț Lenghel este din Oradea și este pasionat de YouTube. În prezent, tânărul este un vlogger urmărit de aproximativ 258.000 de persoane și a adunat sute de mii de vizualizări la clipurile sale, de-a lungul timpului.
În cadrul fiecărui vlog, Ionuț le arată celor care îl urmăresc în mediul online, review-uri la preparatele de mâncare din toate colțurile lumii și nu numai, precum și informații despre preț, locații sau servicii, scrie cancan.ro.
Înainte de a avea succes datorită canalului de YouTube, tânărul de 30 de ani era popular în comunitatea din care parte, prin prisma unei piese hip-hop, care descria în manieră proprie actualitatea orădeană din 2015, așa cum o percepea el. La vremea respectivă, Ionuț Lenghel avea numele de scenă Polo și era unul dintre cei mai vocali tineri din Oradea. Piesa pe care o lansase era una dintre cele mai ascultate și a fost pentru o vreme imnul neoficial al orașului Oradea în anul 2015.