Investitorii din spatele Destiny Park, parc tematic educaţional pentru copii, amplasat lângă proiectul comercial Băneasa Shopping City, vor să deschidă un al doilea proiect în ţară, având în vedere cererea din piaţă, a spus Ana-Maria Pascaru, director de marketing al Destiny Park.
Clujul este pe lista scurtă pentru deschiderea celui de-al doilea parc din țară.
„România în momentul de faţă are nevoie de încă măcar două centre precum Destiny Park din Bucureşti şi atunci ne dorim un Destiny Park la Iaşi, Cluj sau Timişoara şi le dorim destul de repede. Noi estimăm că în momentul în care ştim foarte clar spaţiul şi semnăm un contract, în 10 luni până la un an putem să-l şi deschidem. Şi sperăm ca în următoarele luni să venim şi cu vestea aceasta. Nouă ne vin oameni de la Constanţa aproape zilnic. Atunci, un centru ca al nostru trebuie să aibă o rază de 250-300 km în jur din care să atragă vizitatori“, a explicat Ana-Maria Pascaru, pentru Ziarul Financiar.
„Este şi motivul pentru care ne uităm mult mai departe, pentru că noi am avut cereri de franciză de mai aproape, de la Vâlcea, de la Constanţa, dar e mult prea aproape. Ne-am canibaliza. Şi da, au rămas aceste trei oraşe în picioare şi chiar ne dorim să începe construcţia cât de curând“.
Ea a spus că pe timpul vacanţei de vară, Destiny Park a organizat inclusiv tabere urbane de zi pentru copii şi au continua să atragă noi experienţe în parc.
„Turkish Airlines, care ni s-a alăturat în zona de simulator de aviaţie. Până la urmă, Destiny Park a devenit un simbol în zona de nord a capitalei, dar şi în România, prin acel avion pe care l-avem în clădire. Copiii pot fi piloţi sau copiloţi. Există două simulatoare care lucrează în paralel şi experimentează cum este să pilotezi un avion“.
Mulţi dintre vizitatori au venit în cadrul proiectului prin programele Şcoala Altfel şi Săptămâna Verde.
„Sunt nişte proiecte la care ne-am asociat cumva şi avem parteneriate cu inspectoratele şcolare din tot sud-estul, sud-vestul României.
„Anul acesta din septembrie până în iunie, cât s-a desfăşurat săptămâna altfel, am avut peste 45.000 de copii veniţi prin acest program în parc. Aşadar, da, a fost de succes. Vârsta medie este între 7 şi 11 ani. Acolo sunt cei mai mulţi copii care ne trec pragul. Deşi vin şi din categoria 11-14 ani“, a spus Ana Maria Pascaru.
Anul trecut, în 2023, Destiny Park a avut peste 175.000 de vizitatori. „Vizitatori înseamnă şi adulţi şi copii. Undeva cam 60-65% sunt copii. În anumite perioade însă, cum a fost în aprilie anului acesta, când a fost un soi de boom la şcoală altfel, cam 80-90% au fost copii şi restul au fost adulţi însoţitori. Depinde foarte mult de perioadă, pentru că la unui public este foarte diferit. Sunt copiii care vin prin şcoli sau cu şcoala, adică prin aceste programe, sau pur şi simplu în vacanţă, în excursie, şi sunt copiii care vin însoţiţi de părinţi, bunici sau bone. Şi atunci comportamentul este diferit şi publicul este cumva diferit.
În weekend, clar, cam 90% sunt familii care ne trec pragul şi sunt familii din Bucureşti, cum spuneam, şi din absolut toată ţara. În weekend, iarăşi comportamentul este diferit pentru că cei care vin din afara Bucureştiului îşi vor cumpăra bilete de o zi, pentru că noi avem bilete de trei ore şi jumătate şi bilete de o zi. Şi cei care vin din afara, fireşte, pentru că vin odată la o lună, două, trei în Bucureşti. Anul acesta, estimăm ca vom trece de 200.000 de vizitatori“.