Asociația Pro Infrastructură îi laudă pe turcii care lucrează la viaductele de pe Autostrada Transilvania de la Nădășelu și Topa Mică

Updated on iulie 4, 2024 Asociația Pro Infrastructură îi laudă pe turcii care lucrează la viaductele de pe Autostrada Transilvania de la Nădășelu și Topa Mică 1

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a desemnat, la finalul lunii martie a acestui an, câștigătorul contractului pentru construcția celor două viaducte de pe secțiunea Nădășelu – Mihăiești a Autostrăzii Transilvania (A3), a anunțat atunci Cristian Pistol, directorul general al CNAIR. Este vorba de turcii de la Ozaltin, singurii care au depus de altfel ofertă.

Contractul pentru devierea traseului între km 10+009– km 12+000 și km 21+406– km 24+890 a fost atribuit Asocierii OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. – ILGAZ INSAAT TICARET A.S. – VISIO CONSTRUCTION WORKS S.R.L.

Cu o valoare de 994, 7 milioane de lei (fără TVA), contractul finanțat prin PNRR are o durată de 27 de luni (din care 9 luni perioada de proiectare și 18 luni execuția lucrărilor).

Asociaţia Pro Infrastructură spune că turcii de la Ozaltin ar putea fi marea surpriză pozitivă din 2024. “Ozaltin arată foarte bine pe Drumul Expres DEx12 între Balș și Craiova, încercând parcă să demonstreze că și turcii pot să se țină de angajamentele pe care și le-au asumat pe proiectele de infrastructură de transport din România. (…)

Mai mult, cu o accelerare puternică până în toamnă, mai ales pe partea de structuri, cu un management inteligent dar și cu puțin noroc, au o șansă să producă marea surpriză și să inaugureze lotul în decembrie 2024. (…)

Sigur, să nu ne îmbătăm cu apă rece. Până la urmă e vorba de doar 17,7 kilometri de drum expres la câmpie care nici măcar nu sunt făcuți de la zero (șantierul e preluat după rezilierea provocată de falimentul Tirrena Scavi). Dar indiferent dacă vor reuși sau nu să inaugureze în decembrie, înainte de termen, merită felicitați pentru cum se mișcă pe DEx12 Craiova-Balș.

Să-i vedem cum se descurcă pe viaductele de pe Autostrada Transilvania de la Nădășelu și Topa Mică unde misiunea lor va fi una mult, mult mai grea, atât din punct de vedere birocratic cât și tehnic, sub presiunea termenului PNRR, 2026“, au transmis cei de la API.

Advertisements
error: Content is protected !!