Trei restaurante din Cluj vor lucra cu „ospătari de la distanță”! Cum se vor lua comenzile

Updated on iunie 25, 2024 Trei restaurante din Cluj vor lucra cu „ospătari de la distanță”! Cum se vor lua comenzile 1

Lipsa de personal îi obligă pe patronii de restaurante să apeleze la măsuri extreme. Localurile pot colabora cu ospătari la distanţă pentru a acoperi deficitul de personal cu ajutorul aplicaţiei „Ospătar la Distanţă”.Reprezentanţii Remote Butler au spus că aplicația va fi disponibila în trei restaurante din Cluj-Napoca care nu găsesc ospătari. Apoi va apărea și în București și în alte orașe din țară.

„Ospătar la Distanţă este o reală oportunitate pentru industria HoReCa şi permite proprietarilor de restaurante să devină mai competitivi, având acces la personal calificat. Un restaurant din Cluj poate să lucreze cu ospătari din Timişoara, iar ospătarii să fie mulţumiţi cu veniturile obţinute.

Până acum, un ospătar care avea localitatea de domiciliu în mediul rural, dacă dorea să lucreze la un restaurant de top din ţară, trebuia să migreze din mediul rural în mediul urban, unde din veniturile obţinute trebuia să suporte şi plata chiriei. Ospătar la Distanţă elimină această nevoie de migrare din mediul rural în mediul urban, dar oferă ospătarilor şansa să câştige şi să evolueze profesional”, a declarat, în comunicatul citat, Horaţiu Negrea, CEO Remote Butler, citat de Evenimentul Zilei.

CEO-ul Remote Butler a mai spus că proprietarii de restaurante nu vor mai fi nevoiți să caute în permanență ospătari care pleacă după doar o lună de muncă. „Managerii şi proprietarii de restaurante vor putea lucra cu personal calificat şi motivat şi nu vor mai fi obligaţi să recruteze în permanenţă ospătari care vor pleca din acel restaurant doar după o lună de lucru”, a mai spus el.

Cluj-Napoca este oraşul în care lucrătorii din HoReCa au cele mai mari salarii din ţară. Cu toate acestea, proprietarii restaurantelor se plâng că nu găsesc personal sau că angajații pleacă foarte rapid.

Cum funcționează această aplicație
Prin această aplicaţie, clienţii restaurantelor comunică cu ospătarii prin apeluri video şi plasează comenzile. Un ospătar la distanţă preia comanda prin intermediul unui apel video și o transmite bucătarilor din restaurantul dorit de client.

Pe timpul sezonului cald, domeniul HoReCa este domeniul cu cele mai multe locuri de muncă rămase neocupate, chiar dacă sunt foarte mulți clienți. Patronii care lucrează cu ospătari din reţeaua Ospătar la Distanţă vor ,,apela” la serviciile unui ospătar remote de fiecare dată când este foarte aglomerat în restaurant. Ospătarul din aplicație va primi „procent din valoarea totală a notei de plată”, se arată în comunicat.

Pe timp de vară, un client aşteaptă în medie între 15-40 de minute, de la momentul în care clientul se aşează la masă, până ce un ospătar se eliberează şi vine să le preia comanda, pentru a o transmite către bucătărie şi bar. Ospătar la Distanţă elimină tot acest timp de aşteptare, deoarece la un click distanţă de client se va afla un ospătar ce va prelua comanda şi va oferi şi consiliere clienţilor şi un serviciu personalizat. Gradul de mulţumire al oaspeţilor din restaurante creşte, dar creşte şi fluxul de oaspeţi din restaurante, deoarece mesele se vor elibera mai rapid“, menţionează Remote Butler, citat de stiridecluj.ro.

Advertisements
error: Content is protected !!