Cursă Wizz Air cu GPS setat pe Liban în loc de Cluj. Un bărbat s-a certat cu stewaedesele și alți pasageri

Updated on iunie 17, 2024 Cursă Wizz Air cu GPS setat pe Liban în loc de Cluj. Un bărbat s-a certat cu stewaedesele și alți pasageri 1

Probleme pentru pasagerii cursei Wizz Air de vineri cu sosire la Cluj din Cipru/Larnaca. Avionul a avut întârziere din motive cel puţin bizare.
Toate bune şi frumoase, până la urcarea în avion, când pe locurile din faţă, fiind depozitate bagajele echipajului de zbor, turiştii şi-au făcut loc pentru bagaje cu scandal.

După ce un pasager a fost pe punctul de a fi debarcat din aeronavă pentru comportamentul neadecvat, acesta generând o ceartă cu jigniri la adresa altor pasageri, dar şi a stewaedeselor, aeronava a rămas pe loc peste o oră şi jumătate, scrie Ziua de Cluj.

În cele din urmă au fost chemaţi tehnicienii din aeroport pentru a rezolva o eroare de GPS. Mai exact, pilotul a solicitat ajutor de la sol pentru a putea decola, deoarece GPS-ul aeronavei care trebuia să zboare spre Cluj-Napoca indica o cu totul altă destinaţie: Liban.

În afară de faptul că unii pasageri ar fi ieşit la o ţigară pe scara de imbarcare/debarcare a avionului, iar alţii au cerut apă, spiritele au rămas calme, iar după remedierea defecţiunii, aeronava a putut decola spre Cluj, bineînţeles, cu întârzierea de rigoare.

Wizz Air a fost desemnată drept cea mai slabă companie aeriană din Marea Britanie
Wizz Air a fost desemnată cea mai proastă companie aeriană pentru întârzieri în Marea Britanie, pentru al treilea an consecutiv, scrie Gandul.

Potrivit analizei realizate de agenția de știri PA, plecările companiei de pe aeroporturile britanice au avut, în medie, întârzieri de 31 de minute și 36 de secunde în 2023. Totuși, compania continuă să facă profit.

Cine este pe locul 2?
Turkish Airlines și Tui au ocupat următoarele locuri în clasament, cu întârzieri medii de 28 de minute și 36 de secunde și respectiv 28 de minute și 24 de secunde. Zborurile anulate nu au fost luate în considerare.

Analiza s-a bazat pe datele oficiale ale Autorității pentru Aviația Civilă și a inclus zborurile programate de pe aeroporturile din Marea Britanie, ale companiilor aeriene care operează peste 2.500 de zboruri.

Wizz Air a declarat că a făcut „îmbunătățiri semnificative”, dar a recunoscut că mai sunt lucruri de rezolvat. Compania a investit peste 90 de milioane de lire sterline pentru a stabiliza operațiunile și a reduce numărul de întârzieri, conform unei purtătoare de cuvânt.

error: Content is protected !!