Updated on mai 25, 2021 Pedroni Pasta este ideea de business a familiei Crişan din Cluj-Napoca, o afacere începută în urmă cu un an şi jumătate. Atelierul în care se produc pastele a prins contur cu investiţiile personale ale fondatorilor, în valoare de 15.000 de euro.
„Folosim făină de grâu dur, ouă proaspete, iar pentru culoare folosim spanac, sfeclă, susan negru. Eu mă ocup de partea de vânzare şi dezvoltare, iar mama este şefa producţiei, ea mânuieşte cel mai bine aluatul“, a povestit Amalia Crişan, unul dintre asociaţii din Pedroni Pasta, la emisiunea online ZF Afaceri de la zero.
Businessul a generat venituri de 40.000 de lei (8.300 de euro) în 2020, primul an integral de funcţionare. Preţurile pastelor sunt cuprinse între 8 şi 12 lei, în funcţie de cantitate şi de sortiment.
„Povestea Pasta Pedroni începe cu visul meu şi al mamei mele de a aduce în România pastele cu specificul şi reţetele bucătăriei italieneşti. Ne-am dorim să oferim calitatea şi cunoştinţele deprinse în Italia celor dragi, celor de acasă, aşa că am creat atelierul de paste artizanale din Cluj-Napoca“, povesteşte Amalia Crişan, „fiica“ Pedroni, după cum spune ea. Experienţa ei este în domeniul IT, la care intenţionează să revină, în paralel cu gestionarea afacerii cu paste.
Mama Amaliei Crişan, Lidia, este bucătar, fratele ei – Andrei – se ocupă de fotografie, iar cel care a inspirat numele Pedroni este tatăl, Petre Crişan. Ei sunt cei între care se împart toate sarcinile.
Dintre clienţii Pedroni Pasta, majoritatea sunt părinţi care cumpără produsele pentru copiii lor, mai ales că pastele sunt atractive prin formă şi culoare. Gama cuprinde paste lungi, colorate natural, cu ajutorul ingredientelor precum spanacul, susanul negru, turmericul, rozmarinul, cafeaua sau sfecla. Pastele au formă de spaghetti, tagliatelle, taglioni, fettucine sau tăieţei şi sunt vândute prin băcănii, magazine cu produse locale, magazine mobile şi alte mici ateliere cu produse proprii din Cluj-Napoca.
Preţurile pastelor sunt cuprinse între 8 şi 12 lei, în funcţie de cantitate şi de sortiment