Cluj. Se alunecă serios!  Andrei: „Am observat ca pe toate străzile din oraș, asfaltul este umed și alunecos. La pornire rotile patinează, iar la frânare se aluneca destul de bine, posibil și în curbe sa îți fuga spatele.Oare avem parte de …”

Updated on decembrie 8, 2019 Șoferii sunt atenționați că pe mai multe străzi din Cluj se alunecă serios duminică seara, chiar cu roți de iarnă.

Pe grupul de Facebook Info Trafic jud Cluj, Calacean Andrei a scris: „Am observat ca pe toate străzile din oraș, asfaltul este umed și alunecos. La pornire rotile patinează, iar la frânare se aluneca destul de bine, posibil și în curbe sa îți fuga spatele.
În afara orașului asfaltul este uscat și nu apar aceste situații.

Cluj. Se alunecă serios!  Andrei: „Am observat ca pe toate străzile din oraș, asfaltul este umed și alunecos. La pornire rotile patinează, iar la frânare se aluneca destul de bine, posibil și în curbe sa îți fuga spatele.Oare avem parte de ...” 1
(foto: ziarulromanesc.de)

Oare avem parte de un nou tratament de iarna din partea autorităților și efectul nu este cel așteptat?
Atenție mare cum circulați!”

Grieb Saby: Praf mult depus si umezeala…adica mazga. E mai rea ca zapada. Indifent ce anvelope ai.

Cimpean Daniel: Adrian Poți să ai cauciucurile cauciucurilor :)) că așa te duci că pe sanie ( din cauza evacuarilor de la mașinii se întâmplă fenomenul acesta ) eu unu am caucuri de iarna noi de 2 săptămâni dar deagaba sanie 🙂

Radu Dulau: „ Iar o sa apară comentarii stupide cum ca e polei, dar afară sunt temperaturi pozitive de ore bune. Poleiul presupune îngheț, dar fenomenul asta la Cluj se petrece chiar și pe la +5c.

E vorba de anumite străzi din oraș, în special cele asfaltate în ultimii ani, e un amestec păcătos de bitum cu pietriș, probabil prost ales de firmele de casă ale primăriei.

Exemplu : strada Pavlov era perfect uscată, iar în paralel Moților era umedă…
No comment. Atenție sporita la porniri și franari bruște”.

Ovidiu Cuc: Și spre Apahida, ieșire spre aeroport ii la fel de umed și înșelător…circulati cu prudenta oricât de bune ar fi cauciucurile care le aveți pt ca va întâlniți tot felul de șoferi cu sau fără cauciucuri de iarna și experienta la volan… Ca sa nu mai zic de permis…

Tereza Voicu: Da pe cele asfaltate in ultimi ani se intampla .Unele sunt asa lucioase gandes ca sunt date cu unsoare.

Stefan Eusebiu Porteka: asfaltul e problema, cred.
Și a mea cărută patinează de numa numa, noroc cu sistemele de protectie ca nu derapez… Parca la frig si uniditate apare o pelicula de ulei..

Rareș Luncan: Poate nici materialul antiderapant nu e cel mai calitativ. Dar, fiindca e o metropola, automat este mai mult praf. Totodata noxele de la masini se “aseaza” formand o pelicula fina de praf.

Fiindca e umezeala mare acea pelicula, alcatuita din praf si noxe, se mocirleste si apare un soi de pacla. Uneori, cred, acea pacla ingheata, daca sunt conditii meteo favorabile (umezeala mare/ceata, ploaie urmata de inghet, temperaturi negative), formand polei daca nu este destul material antiderapant.

Călin Vălean: Aluneca și cu cauciucuri de iarna.
Verificați și să aveți presiunea corecta. Dorel de la vulcanizare insista pe 2,5 bari, eu i am zis că cartea spune 2,1 pe fata și 1,9 pe spate. Așa sa le facă.

Adrian Vila: Zonele cele mai alunecoase sunt cele unde se sta mult in coloana, de la faptul ca noxele calde condenseaza pe asfalt. Multe dieseluri, multe particule pe jos.Urmaresc fenomenul de cativa ani deja…in sensuri , inainte de limitatoare,in curbe , si in zone cu panta , unde se accelereaza.Sensurile de pe Turzii sunt seara si dimineata patinoar, si nu e inghetat.

error: Content is protected !!