Cluj. Tudor Chirilă: „Compania TAROM si-a făcut un obicei din a pleca cu întârziere in cursele interne. Zbor de la Cluj, poarta se închide la 13 50, zborul este la 14 05 si avionul de la București a aterizat la 13 45. Am decolat la 14 35. Desigur, se poate argumenta ca întârzierea e mica si poate fi recuperata, doar ca …”

Updated on august 19, 2019 Tudor Chirilă este nemulțumit de desele întârzieri ale companiei TAROM. Ultima, de pe aeroportul din Cluj.

Tudor Chirilă: „Compania TAROM si-a făcut un obicei din a pleca cu întârziere in cursele interne. Zbor de la Cluj, poarta se închide la 13 50, zborul este la 14 05 si avionul de la București a aterizat la 13 45. Am decolat la 14 35.

Cluj. Tudor Chirilă: „Compania TAROM si-a făcut un obicei din a pleca cu întârziere in cursele interne. Zbor de la Cluj, poarta se închide la 13 50, zborul este la 14 05 si avionul de la București a aterizat la 13 45. Am decolat la 14 35. Desigur, se poate argumenta ca întârzierea e mica si poate fi recuperata, doar ca ...” 1

Desigur, se poate argumenta ca întârzierea e mica si poate fi recuperata, doar ca la ultimele mele cinci zboruri interne a fost cam la fel. Scriu dintr-un impuls empatic fata de o doamna in vârstă (însoțită de nepotul ei) care si-a exprimat indignarea la telefonul de pe masa de la poarta de îmbarcare. Din reacțiile ei am înțeles ca interlocutorul era mai mult sau mai puțin nepăsător fata de situația ei si argumentele lui neconvingătoare.

Nu-mi doresc sa fac pe cârcotașul, dar la capitolul servicii ne lipsesc atat de multe încât nu ai cum să nu te întrebi pe ce lume am trăit noi în ultimii treizeci de ani. Sincer, nu cred că respectul față de om este o chestiune care ține doar de privatizare, ci mai degraba de educatia emotionala si capacitatea de substitutie.

Cand nu exista presiunea performantei si nici educatie ajungem in situatia asta in care, desi plătim o grămadă de bani pe bilete, explicațiile cu privire la disfuncționalități nu sunt incluse în pret. Am ajuns cu 40 de minute întârziere la întâlnirea pe care o aveam în București. Pentru Tarom ăsta probabil e sfertul academic”.

În altă ordine de idei, un avion militar spaniol, F-18, s-a apropiat periculos de mult de un Boeing al TAROM care se pregătea de aterizare la Madrid. Incidentul a avut loc în octombrie anul trecut, iar informaţiile au fost date publicităţii vineri de Comisia de investigare a incidentelor de aviaţie civilă din Spania.

Potrivit aeronews.ro care citează Aviation Herald, preluate de Adevarul, incidentul a avut loc pe 4 octombrie 2018, la Madrid. Aeronava Boeing 737-800 a TAROM efectua zborul RO415 şi se apropia de pista pe care urma să aterizeze, 32R, a aeroportului din capitala Spaniei.

Boeing-ul se afla la 883 metri altitudine.   Un avion de vânătoare, F-18, al Forţelor Aeriene Spaniole s-a apropiat periculos de mult de avionul de pasageri. Potrivit datelor publicate de autorităţile spaniole, distanţa dintre cele două aeronave a fost de 740 de metri pe orizontală şi de doar 60 pe verticală.

Avionul militar exersa la circa 7 kilometri est de Madrid, pemntru un eveniment aeronautic care era programat pentru câteva zile mai târziu, la Torrejon de Ardoz. Aeronava militară a părăsit însă perimetrul desemnat pentru exersare şi s-a apropiat periculos de Boeing-ul TAROM.

Advertisements
error: Content is protected !!