Clujul îşi face metrou. E bătaie între firme. Emil Boc: „„21 de firme s-au înscris …Sursele de finanţare pentru metrou şi tren metropolitan sunt europene, naţionale, locale sau private. Suntem eligibili pentru…”

Updated on iulie 17, 2019 Termenul limită de depunere a ofertelor pentru studiul de prefezabilitate a metroului și studiul de fezabilitate pentru trenul metropolitan a fost prelungit.

Primarul Emil Boc a anunțat că 21 de firme s-au înscris la această licitație. Acesta a mai spus că municipiul Cluj-Napoca este eligibil pentru proiectul de metrou şi tren metropolitan pentru exerciţiul financiar european 2021 – 2027.

Clujul îşi face metrou. E bătaie între firme. Emil Boc: „„21 de firme s-au înscris ...Sursele de finanţare pentru metrou şi tren metropolitan sunt europene, naţionale, locale sau private. Suntem eligibili pentru...” 1

 

„Ne aflăm în faza depunerii ofertelor pentru realizarea studiilor de prefezabilitate şi fezabilitate la metrou şi tren metropolitan.

21 de firme s-au înscris şi am prelungit termenul de la 1 iulie pe 30 iulie datorită clarificărilor solicitate de cei interesaţi, pentru a nu exista probleme, pentru a putea asigura echidistanţă, echilibru şi egalitate de tratament tuturor, astfel încât să permitem tuturor să se alinieze la start şi să depună oferte, deoarece este cel mai important proiect al Clujului pentru următorii 20 de ani.

Clujul îşi face metrou. E bătaie între firme. Emil Boc: „„21 de firme s-au înscris ...Sursele de finanţare pentru metrou şi tren metropolitan sunt europene, naţionale, locale sau private. Suntem eligibili pentru...” 2

Să vedem şi câte firme vor şi depune proiecte. Sursele de finanţare pentru metrou şi tren metropolitan sunt europene, naţionale, locale sau private. Suntem eligibili pentru metrou şi tren metropolitan pentru exerciţiul financiar european 2021-2027”, a spus Boc, citat de zf.ro.

În 4 aprilie, Emil Boc şi edilii din şase comune au semnat la Primăria Cluj-Napoca acordul de asociere pentru realizarea metroului şi a trenului metropolitan, care prevede realizarea în parteneriat a diverselor studii necesare proiectului.

Proiectul are ca obiectiv asigurarea unor servicii de mobilitate de calitate ridicată pentru populaţia zonei metropolitane, precum şi un transport eficient înspre şi dinspre Cluj-Napoca.

„Am semnat împreună cu primarii comunelor Gilău, Floreşti, Baciu, Apahida, Jucu şi Bonţida Acordul de asociere privind realizarea în parteneriat a studiilor de prefezabilitate, fezabilitate, impact asupra mediului şi evaluarea strategică adecvată pentru trenul metropolitan şi metrou. Acest proiect de investiţii reprezintă un pas semnificativ pentru dezvoltarea socio-economică a zonei metropolitane Cluj-Napoca şi are ca obiectiv asigurarea unor servicii de mobilitate de calitate ridicată pentru populaţia zonei metropolitane, precum şi un transport eficient înspre şi dinspre Cluj-Napoca”, a arătat Boc.

Primarul Clujului a subliniat că proiectul de investiţii va fi realizat în două etape, în prima etapă urmând să fie realizat trenul metropolitan pe infrastructura actuală.

În cea de a doua etapă va fi realizat metroul pe axa vest-centru-est care urmăreşte să deservească principalele puncte de interes pornind din Gilău până la Podul Ira din Cluj-Napoca, pe o lungime de aproximativ 16 km.

error: Content is protected !!