Adrian Papahagi: „Așa se circulă la Cluj (sunt într-un autobuz electric). Emil Boc face o treabă excelentă în ce privește transportul public, traficul, și implicit calitatea vieții în oraș: autobuze și troleibuze multe și moderne, linii noi înspre suburbii, autobuze școlare, parcări tot mai scumpe în centru pentru a încuraja recursul la transportul în comun, construcția de …”

Updated on iulie 10, 2019 Adrian Papahagi face o scurtă prezentare a modului cum se circulă în Cluj. Modern. În 2018 au fost puse în circulație 11 autobuze electrice, municipiul Cluj-Napoca fiind primul din România cu transport public “verde”, iar în 3 aprilie 2019 numărul acestora a fost suplimentat cu 11. Până la sfârșitul verii vor fi introduse în circulație și restul de autobuze electrice din calupul de 30 achiziţionate din fonduri europene.

“Avem încă opt autobuze noi electrice sosite în oraș și sunt în etapa de recepție, după care se face hotărâre de consiliu local pentru ca ele să fie date la CTP. În vara aceasta vor intra toate în circulație pe străzile Clujului’, a spus Emil Boc, potrivit Ziua de Cluj.

Adrian Papahagi: „Așa se circulă la Cluj (sunt într-un autobuz electric). Emil Boc face o treabă excelentă în ce privește transportul public, traficul, și implicit calitatea vieții în oraș: autobuze și troleibuze multe și moderne, linii noi înspre suburbii, autobuze școlare, parcări tot mai scumpe în centru pentru a încuraja recursul la transportul în comun, construcția de parkinguri, zone pietonale în extindere etc.

Adrian Papahagi: „Așa se circulă la Cluj (sunt într-un autobuz electric). Emil Boc face o treabă excelentă în ce privește transportul public, traficul, și implicit calitatea vieții în oraș: autobuze și troleibuze multe și moderne, linii noi înspre suburbii, autobuze școlare, parcări tot mai scumpe în centru pentru a încuraja recursul la transportul în comun, construcția de ...” 1 Adrian Papahagi: „Așa se circulă la Cluj (sunt într-un autobuz electric). Emil Boc face o treabă excelentă în ce privește transportul public, traficul, și implicit calitatea vieții în oraș: autobuze și troleibuze multe și moderne, linii noi înspre suburbii, autobuze școlare, parcări tot mai scumpe în centru pentru a încuraja recursul la transportul în comun, construcția de ...” 2

Se vorbește deja despre proiectarea unei linii de metrou. Ar mai trebui să elimine din trafic mașinile poluante și să ceară poliției să pedepseasca aspru abuzul de claxon și nesimțirea în trafic.

Sper sincer că Emil Boc va câștiga la anul un nou mandat. Îl susțin”.

error: Content is protected !!