Cluj vs București. Ciprian Ciucu: „Noile autobuze (cu prize de incarcare de smartphone) nu pot porni cu proprile baterii! Noroc cu tehnica din anii 80 rămasă de la Nea Nicu prin garaje….”

Updated on noiembrie 25, 2018 Cei din București sunt tot mai supărați de autobuzele turcești cumpărate de Primărie. Dacă la Cluj s-au cumpărat autobuze Mercedes, în Capitala României s-au cumpărat Otokar. Chiar dacă sunt turcoaz, acestea nu prea pornesc la -2 grade Celsius. S-a trecut la sistemul de aprindere de pe vremea lui Ceaușescu.

mCiprian Ciucu: „Noile autobuze (cu prize de incarcare de smartphone) nu pot porni cu proprile baterii! Noroc cu tehnica din anii 80 rămasă de la Nea Nicu prin garaje.

Foto: Autobaza Militari, dimineață de noiembrie 2018. Nu se prea inghesuie soferii sa le ia in primire pentru ca sunt foarte proaste!

Cluj vs București. Ciprian Ciucu: „Noile autobuze (cu prize de incarcare de smartphone) nu pot porni cu proprile baterii! Noroc cu tehnica din anii 80 rămasă de la Nea Nicu prin garaje....” 1

(oare va apărea poza asta la știri?)”

Laurentiu Dorodici: pe vremea lui Nea Nicu, ca sa porneasca autobuzele, soferii trebuiau mai intai sa incalzeasca baie de ulei, facand foc dedesubt cu o galeata de motorina. Nici un autobuz nu pornea altfel in perioada decembrie-februarie si cand tempreatura era mai mica de minus 10 grade. Asa se porneau autobuzele de calitate romaneasca fabricate la Rocar. Sa-i ierte Dumnezeu, insa bine ca au faimentat. Au indurat milioane de romani ger in acele “autobuze” si tv-uri care nu dadeau deloc caldura desi consumau 50 litri / 100 km

Mario Alexander: nu ca sa sustin pe duamna sau pe turci dar am trecut pe acolo (lucrez in zona) si autobuzele stateau toate aliniate si cu DRLurile aprinse (si probabil cu motoarele oprite). Altfel, refuz sa cred ca o masina nu porneste la 1-2 grade, am avut Opel din 1986 diesel dar pana la -5 grade pornea fara grija.

Ionut Cz: Exista Mercedes, Volvo, MAN, Scania, VanHool, Setra dar s-au gandit sa cumpere niste autobuze turcesti care nici nu sunt cunoscute sau de calitate…

Andrei Ionut: Si din cate am inteles, retarder nu au, buton pentru blocare a rotilor spate cand stai la semafor nu au (acel buton pe care il apasa soferii la Mercedes-uri pentru a nu sta cu piciorul pe pedala de frana), plus stopuri pe spate la luneta sus, scaunul soferului este mic. Si cica costurile vor fi suportate de producator, pentru a modifica elementele componente. Multumiri primaritei.

Mai mult, șoferii mai corpolenți din Capitală au descoperit că nu încap pe scaun.

Potrivit HotNews.ro, s-a încercat mutarea scaunului mai în spate, însă nu se mai vede bine în oglinzi. Reprezentanții Primăriei Capitalei au confirmat existența problemei și spun că acestea vor fi rezolvată pe cheltuiala producătorului.

Cluj vs București. Ciprian Ciucu: „Noile autobuze (cu prize de incarcare de smartphone) nu pot porni cu proprile baterii! Noroc cu tehnica din anii 80 rămasă de la Nea Nicu prin garaje....” 2

Pe lângă problema cu ajustarea scaunului, ne-au mai fost semnalate următoarele probleme:
1. nu sunt prevăzute cu stopuri în spate, partea de sus. Acestea sunt doar jos, vizibilitatea fiind mai redusă;
2. nu au acel buton de oprire a autobuzului atunci când acesta stă la stop, apoi pornire cu accelerația, așa cum au autobuzele vechi;
3. autobuzele nu au manetă retarder la volan;

„În legătură cu aspectele semnalate, vă informăm că toate solicitările Societății de Transport București, referitoarele la noile autobuze OTOKAR sunt operate, fără costuri suplimentare, de către producător, astfel încât acestea să răspundă întocmai nevoilor transportului public din București.

Astfel, vă comunicăm că toate autobuzele vor fi dotate cu funcția “BUS&STOP” prin montarea întrerupătorului la bord, ia poziția scaunului la conducătorul auto a fost deja ajustată, conform cu solicitarea STB.

De asemenea, toate autobuzele vor fi dotate cu manetă retarder la volan, suplimentar funcției retarder asigurată prin pedala de frână. În ceea ce privește vizibilitatea în oglinzi și stopurile spate, acestea sunt conforme cu regulamentele ECE-ONU și omologarea RAR”, se arată în răspunsul trimis de Primăria Capitalei la solicitarea HotNews.ro.

Advertisements
error: Content is protected !!