Cluj. Cristi Popan: De cand angajatorii, … si ma refer in principal la cei din Cluj au ajuns in situatii critice in ce priveste forta de munca a aparut un slogan care zice ceva de genu; ”Aveti grija cum va purtati cu angajatii vostri ca, … clienti mai gasiti”” Brusc, . sloganul …”

Updated on iulie 13, 2018 Relația angajat-angajator nu prea este discutată în spațiul public. Se aud doar „strigăte” din partea angajatorilor că nu găsesc oameni pe care să-i angajeze, că cei care vin la interviuri cer salarii foarte mari, chiar de la început, în special tinerii.

 Cristi Popan De cand angajatorii, … si ma refer in principal la cei din Cluj au ajuns in situatii critice in ce priveste forta de munca a aparut un slogan care zice ceva de genu;

Cluj. Cristi Popan: De cand angajatorii, ... si ma refer in principal la cei din Cluj au ajuns in situatii critice in ce priveste forta de munca a aparut un slogan care zice ceva de genu; ”Aveti grija cum va purtati cu angajatii vostri ca, ... clienti mai gasiti”” Brusc, . sloganul ...” 1

”Aveti grija cum va purtati cu angajatii vostri ca, … clienti mai gasiti””

Brusc, . sloganul Clientii nostri , stapanii nostriȚ
care stabilea standardul in relatiile economice a devenit un cliseu depasit, usor penibil.

O spuneam si eu anii trecuti sustinandu-l pe Cristian care a deschis acest subiect insa nici eu n-am gasit prea mult interes din partea publicului FB fata de aceasta problematica relationala.

Eu unul nu inteleg si nu am inteles niciodata nici un fel de relatie , … in termen de stapani si sclavi
fie ca este vorba de clienti sau de angajati/subordonati.

Cata vreme ne straduim sa fim cat mai corectii unul cu altul
si ne respectam interesele rezonabile suntem intr-o relatie perfecta.
Orice abatere de la acest principiu elementar al demnitatii umane face relatia economica nerelevanta indiferent de castigurile pe care le aduce.

Insa acesta este un subiect pe care l-am epuizat anii trecuti.
Acum vreau sa ma refer la noul slogan care ne indeamna sa tratam bine angajatii pentru ca au devenit ”marfa/resursa rara”.

Pur si simplu nu pot evita o strangere de stomac vecina cu greata de cata ori aud astfel de perspective asupra relatiilor.
De unde pana unde un om trebuie respectat doar cand ai nevoie de el sau cand este intr-o pozitie de putere in relatia cu tine.

Angajatii ar trebui respectati si tratati corect pentru ca asta inseamna sa fii uman si sa traiesti cu demnitate.
Angajatii sunt oameni cu care imparti resurse, timp, interese si o activitate in care sunteti implicati o parte mare din viata voastra. Nu sunt carne de tun pentru interesele celor ambitiosi.

Pe de alta parte nu voi deveni sclavul angajatului doar pt ca am mai mare nevoie de el decat are el nevoie de mine.
Imi voi reduce activitatea, voi suporta pierderile sau ma voi obisnui sa fac munca lor daca nimeni nu vrea sa se mai angajeze pt mine in conditiile de respect si atitudine pe care le pt oferi.

Nu voi respecta vreodata un om pentru ca este intr-o pozitie de putere mai buna sau mai slaba decat mine.
Il voi respecta pentru calitatea lui umana si pentru ca asa ma indeamna sensibilitatea, constiinta si bunul simt.

De oameni din jurul nostru trebuie sa avem grija fiind corecti pentru ca asta inseamna ca fii uman, …. nu pentru a-i seduce sa ne implineasca ambitiile de putere si glorie.

Toata grija si tot respectul pe care il acordam ca sa obtinem ceva, … este manipulare si cinism si
imediat ce nu mai avem nevoie de cineva , grija noastra se va transforma peste noapte in resentimente, razbunare sau ura.

In final retineti va rog concluzia mea care zice
Fiti corecti cu angajatii vostri respectandu-le interesele si demnitatea, insa in nici un caz nu alegetii acesta atitudine pentru ca gasiti mai usor clienti decat angajati.
Faceti asta pentru ca asa este normal sa tratam oamenii intre care traim si merita respect indiferent daca sunt angajati, angajatori sau clienti.

Realitatea este ca ne-am nascut si suntem pana murim oameni nu angajati sau angajatori, clienti sau patroni.

error: Content is protected !!