Cluj: Doina, unul dintre mai vechi branduri româneşti, cu tradiţie în ultimii 50 de ani, va fi modernizat. Rețetele rămân aceleași

Updated on iunie 14, 2018 Producătorul de cosmetice Farmec Cluj a anunțat modernizarea ambalajelor de la produsele Doina, un brand cu o istorie de 50 de ani pe piața românească.

„Doina este un brand de referinţă, atât pentru Farmec, cât şi pentru consumatorii noştri. Valoarea acestuia este conturată de istoria de peste cinci decenii, în care produsele Doina au făcut parte din ritualurile de îngrijire personală a generaţii întregi de românce.

Cluj: Doina, unul dintre mai vechi branduri româneşti, cu tradiţie în ultimii 50 de ani, va fi modernizat. Rețetele rămân aceleași 1

Pentru a rămâne în topurile preferinţelor consumatorilor noştri fideli, dar şi pentru a câştiga încrederea tinerelor generaţii, am avut grijă să revitalizăm gama Doina, din punct de vedere design şi utilizare. De asemenea, ţinând cont de nevoile identificate în piaţă, am extins portofoliul Doina cu un nou produs – Laptele cu ulei de gălbenele”, a declarat Aura Carabiber, Manager Produs Farmec, pentru mediafax.ro

Relansarea brandului presupune modernizarea ambalajelor, culoarea de bază rămânând mov, dar toate produsele au acum capace dotate cu flip-top. În ceea ce priveşte formulările produselor, brandul Doina păstrează reţetele tradiţionale, de peste 50 de ani.

Farmec Cluj-Napoca comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 ţări, iar în luna martie reţeaua cuprindea opt magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca (3 magazine), Arad, Braşov, Sibiu, Târgu-Mureş şi Timişoara şi 13 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, Bucureşti (3 magazine), Constanţa, Timişoara, Craiova, Ploieşti, Suceava, Iaşi, Piatra Neamţ, Galaţi şi Râmnicu Vâlcea.

error: Content is protected !!