Cluj. Mihai Goţiu: ”LA TIMP”. Mărturisesc că, astăzi, am avut parte de o surpriză plăcută: trenul cu care am venit la Cluj a ajuns la timp. Asta dacă putem numi ”la timp” faptul că o călătorie cu trenul pe ruta București – Cluj durează aproape …”

Updated on aprilie 13, 2018 Senatorul USR, Mihai Goțiu, a discutat și el despre situația dezastruoasă în care se află rețeaua de căi ferate din România. Acesta a spus că a avut parte de o „surpriză plăcuta” atunci când a ajuns la timp de la Cluj la București cu trenul.

Pe Facebook, Mihai Goțiu a scris: ”LA TIMP”. Mărturisesc că, astăzi, am avut parte de o surpriză plăcută: trenul cu care am venit la Cluj a ajuns la timp. Asta dacă putem numi ”la timp” faptul că o călătorie cu trenul pe ruta București – Cluj durează aproape… 11 ore (plecare la ora 21.10 din București, sosire la ora 07.43 la Cluj).

Cluj. Mihai Goţiu: ”LA TIMP”. Mărturisesc că, astăzi, am avut parte de o surpriză plăcută: trenul cu care am venit la Cluj a ajuns la timp. Asta dacă putem numi ”la timp” faptul că o călătorie cu trenul pe ruta București - Cluj durează aproape ...” 1

Poate nu e cel mai bun exemplu, dar chinezii se laudă cu trenuri care pot atinge viteza de 500 de km/oră (distanța de la București la Cluj e mai mică 😉 ).

Să nu mi-o luați în nume de rău, dar fac și eu un pariu: cu chiu, cu vai, peste vreo 20 de ani, s-ar putea să avem o rețea coerentă și funcțională de autostrăzi în România. Și, în acel moment, o să avem parte de o altă surpriză (neplăcută): că cea mai mare parte a transporturilor europene (de mărfuri și de călători) să se fi mutat pe calea ferată. â

Din motive de eficiență și de costuri de mediu. Dezvoltarea României va fi, iar, în întârziere față de dezvoltarea europeană, din cauza incompatibilității infrastructurii.

Cum s-ar spune în popor: vom pierde alt… tren.”

error: Content is protected !!