Cluj: „Șoferul de autobuz se crede șofer de TIR sau tractor … au fost oameni care au căzut pe jos din cauza modului în care conduce domnul șofer. Nu mă simt în siguranță”

Updated on februarie 6, 2018 Continuă sesizările la adresa șoferilor de autobuz CTP, sesizări făcute pe platforma online a Primăriei, My Cluj. Călătorii reclamă faptul că sunt transportați ca și sacii de cartofi dar și faptul că nu se respectă programul.

1. „Este ora 07:45, am luat nr 48L din statia Snagov spre Emerson. Soferul se crede sofer de tir sau tractor pentru ca sigur nu conduce ca si cum ar avea oameni in spate. Au fost oameni care au cazut pe jos din cauza modului in care conduce domnul sofer. Nu ma simt in siguranta in conditiile acestea si de aceea as vrea sa luati masuri”.
Cluj: „Șoferul de autobuz se crede șofer de TIR sau tractor ... au fost oameni care au căzut pe jos din cauza modului în care conduce domnul șofer. Nu mă simt în siguranță” 1
(foto arhivă)

2. „Autobuzul cu numarul 50 care trebuia sa plece din capat de la CUG la ora 07.08 a plecat la 07.05 iar urmatorul autobus este de abia la ora 07.24. Eram in drum spre statia de autobus cand acesta a plecat, am facut cu mana si tot nu a oprit. Din aceasta cauza voi intarzia la servici, pentru ca un sofer de pe transportul public este impretinent.

Am sunat la CTP la urmatoarele nr de telefon 0264/430917 iar raspunsul primit a fost ca vor anunta mai departe problema sau sa sun eu la 0264/415160 iar la acest numar am primit exact acelasi raspuns, ca vor anunta mai departe. Orasul are nevoie de un transport public sigur, pe care sa ne putem baza”.

3. „Am trimis o petitie serviciului de Siguranta a circulatiei urbane, retele edilitare si transport urban pentru introducerea unei linii de transport in comun pe str. Nadasel din Cartierul Iris. Petitia are nr. de inregistrare 417835/44/14.09.2017. Nici pana in ziua de astazi nu am primis un raspuns, ca sa nu mai zic de o solutie.

Cetatenii din Iris nu sunt platitoti de taxe si impozite ca toti ceilalti clujeni? Trebuie sa iesim in strada ca sa ni se rezolve o problerma care nici macar nu este foarte complicata? Va rog sa veniti la fata locului ca sa constatati ca am semnalat o necesitate reala si nu un moft”.

4. „Buna, Imi scrieti daca va rog dupa ce program circula autobusul 46b. Pe site aveti un program, iar pe ghiseu in statie este afisata alt program”.

error: Content is protected !!