Cluj. Bîldea Ioan: „Candva, Compania de Transport Public in comun Cluj-Napoca, avea tarif diferit in weekend fata de timpul saptamanii. Poate ca nu era o idee rea…”

Updated on februarie 13, 2018 Crezi că ar fi bine ca CTP să revină la tariful diferențiat pentru zilele de sfârșit de săptămână? Sau să aplice metoda de la Brașov unde un bilet este valabil 50 de minute indiferent cu câte autobuze călătorești?

Pe Facebook, Bîldea Ioan a postat o fotografie cu mesajul: „Candva, Compania de Transport Public in comun Cluj-Napoca, avea tarif diferit in weekend fata de timpul saptamanii.
Poate ca nu era o idee rea…”

Cluj. Bîldea Ioan: „Candva, Compania de Transport Public in comun Cluj-Napoca, avea tarif diferit in weekend fata de timpul saptamanii. Poate ca nu era o idee rea...” 1

Până CTP se va gândi ce să facă în privința biletelor, poate nu ar fi rău să se uite pe pagina de sesizări a Primăriei, myCluj.

Sesizare:
Plata cu monede la tonomate este ca jucatul la aparatele de noroc, oare accepta monda sau nu ?. Problema este ca aparatele nu le accepta cu toate ca monedele nu au nici o problema sau defect. Mi-au fost refuzate inclusiv monede noi cu incercari repetate. Este foarte frustrant cand ai monede fix de un bilet dar aparatul nu accepta decat o parte din ele fara vre-un motiv anume.

Sesizare:
Ar fi util sa existe instructiuni de folosire a cartelelor mov si sa stim daca se poate verifica cate calatorii / cat credit mai exista.

Sesizare
Va scriu in calitate de angajat Robert BOSCH S.R.L. AUTOBUZELE care asigura transportul angajatilor nu pot opri in statiile destinate mijloacelor de transport in comun deoarece este interzis de dvs., iar din aceasta cauza aproximativ 200 de persoane suntem afectate. Consider ca fabrica Bosch, Jucu ofera multe locuri de munca cetatenilor din Cluj-Napoca si imprejurimi, iar primaria ar trebui sa ne sustina, nu sa ne puna bete in roata. Va rugam sa solutionati aceasta situatie, speram ca in mod favorabil.

Sesizare:
Ar fi util daca ultima cursa care ar veni de la aeroport spre centrul orasului si-ar ajusta usor programul dupa avioanele care aterizeaza. Uneori acestea au intarzieri si ajung peste 150 de oameni / avion dependenti de taxi.

Sesizare:
Semnalizari incorecte ale panourilor. Exemplu: duminica seara a afisat ca in 5 minute vine un anumit autobuz care ar duce la aeroport, dar acesta nu a mai venit deloc.

Sesizare:
As dori sa semnalez faptul ca in ultima statie de pe Campului a liniei 42 este o mare problema cu mizeria pe care o lasa soferii de autobus. In primul rand ar fi faptul ca unii dintre ei fumeaza, chiar si in autobus, pana cand acesta trebuie sa plece, iar chistoacele sunt aruncate jos, in fata usii, desi pe stalpul de langa se afla un cos de gunoi. O alta problema ar fi si faptul ca mai strang mizeria din autobus uneori, dar o arunca din nou, in fata usii. Sunt constient ca nu toate gunoaiele din zona respectiva provin de la ei, dar as putea veni cu un set de poze pentru a va demonstra ca si eu aduc un mare aport acestei probleme.

error: Content is protected !!